Biznes Handel

3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS

3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS
Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej

Data publikacji: 2015-12-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS
Kategoria: BIZNES, Handel

Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.

3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS BIZNES, Handel - Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.

3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS

Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.

Od grudnia IMS zarządza powierzchnią reklamową na nośnikach Digital Signage w Arkadach Wrocławskich – 16 monitorów, które generują miesięczny zasięg 600 tys. kontaktów – oraz w Sky Tower Wrocław – 25 monitorów z zasięgiem 500 tys. kontaktów. Nośniki oferowane w tych galeriach to 50-calowe ekrany ledowe oraz 32-calowe infokioski.

Natomiast montowany właśnie w nowootwartej galerii Zielone Arkady w Bydgoszczy system Digital Signage będzie się składał z 20 poziomych ekranów ledowych o przekątnej 49 cali każdy. IMS jest wyłącznym dostawcą nośników w bydgoskim centrum handlowym, a także zarządcą systemu Digital Signage. To już siódma galeria z portofolio ECE, która skorzysta z nośników cyfrowych oferowanych przez IMS.

Systemy Digital Signage umożliwiają emisję treści zgodnie z preferencjami i atrybutami odbiorców, lokalizacją oraz określonym czasem. – Walorem takiej formy reklamowej jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe – tłumaczy Przemysław Świderski z firmy IMS. – W przekaz reklamowy wplata się również interesujące treści neutralne i informacyjne, które nie tylko zwiększają efektywność reklam, lecz także uprzyjemniają klientom wizytę w galerii.

A to już wiesz?  Galeria Zaspa wita się z sąsiadami ekologicznym graffiti

Należąca do IMS sieć Mall TV liczy w tym momencie 876 nośników digitalowych w 41 galerii handlowych w całej Polsce. Miesięczny zasięg generowany przez nie to ponad 31 mln kontaktów konsumenta z reklamą.

Więcej informacji na temat IMS:

www.ims.fm

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS BIZNES, Handel - Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy