Data publikacji: 2015-12-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS
Kategoria: BIZNES, Handel
Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.
3 nowe galerie handlowe w portfolio IMS
Arkady Wrocławskie, Sky Tower Wrocław i Zielone Arkady – to 3 nowe galerie handlowe, które dołączają do oferty reklamowej firmy IMS. Tym samym IMS zwiększa swoją sieć Mall TV do 876 monitorów w 41 centrach handlowych w całej Polsce.
Od grudnia IMS zarządza powierzchnią reklamową na nośnikach Digital Signage w Arkadach Wrocławskich – 16 monitorów, które generują miesięczny zasięg 600 tys. kontaktów – oraz w Sky Tower Wrocław – 25 monitorów z zasięgiem 500 tys. kontaktów. Nośniki oferowane w tych galeriach to 50-calowe ekrany ledowe oraz 32-calowe infokioski.
Natomiast montowany właśnie w nowootwartej galerii Zielone Arkady w Bydgoszczy system Digital Signage będzie się składał z 20 poziomych ekranów ledowych o przekątnej 49 cali każdy. IMS jest wyłącznym dostawcą nośników w bydgoskim centrum handlowym, a także zarządcą systemu Digital Signage. To już siódma galeria z portofolio ECE, która skorzysta z nośników cyfrowych oferowanych przez IMS.
Systemy Digital Signage umożliwiają emisję treści zgodnie z preferencjami i atrybutami odbiorców, lokalizacją oraz określonym czasem. – Walorem takiej formy reklamowej jest umiejscowienie jej w otoczeniu, w którym odbiorca jest nastawiony na działania promocyjne, w związku z tym nie przeszkadzają mu one w takim stopniu, jak reklamy telewizyjne czy internetowe – tłumaczy Przemysław Świderski z firmy IMS. – W przekaz reklamowy wplata się również interesujące treści neutralne i informacyjne, które nie tylko zwiększają efektywność reklam, lecz także uprzyjemniają klientom wizytę w galerii.
Należąca do IMS sieć Mall TV liczy w tym momencie 876 nośników digitalowych w 41 galerii handlowych w całej Polsce. Miesięczny zasięg generowany przez nie to ponad 31 mln kontaktów konsumenta z reklamą.
Więcej informacji na temat IMS:
www.ims.fm
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel