Biznes Handel

70 000 klientów w pierwszych 5 dni!

70 000 klientów w pierwszych 5 dni!
Przez pierwsze 5 dni funkcjonowania Quick Park Mysłowice (30.11.-4.12.), w tym w pierwszy weekend centrum handlowe odwiedziło blisko 70 000 klientów! Dla porównania liczba wszystkich mieszkańców Mysłowic wynosi 75

Data publikacji: 2016-12-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 70 000 klientów w pierwszych 5 dni!
Kategoria: BIZNES, Handel

Przez pierwsze 5 dni funkcjonowania Quick Park Mysłowice (30.11.-4.12.), w tym w pierwszy weekend centrum handlowe odwiedziło blisko 70 000 klientów! Dla porównania liczba wszystkich mieszkańców Mysłowic wynosi 75 000.

70 000 klientów w pierwszych 5 dni! BIZNES, Handel - Przez pierwsze 5 dni funkcjonowania Quick Park Mysłowice (30.11.-4.12.), w tym w pierwszy weekend centrum handlowe odwiedziło blisko 70 000 klientów! Dla porównania liczba wszystkich mieszkańców Mysłowic wynosi 75 000.

Przez pierwsze 5 dni funkcjonowania Quick Park Mysłowice (30.11.-4.12.), w tym w pierwszy weekend centrum handlowe odwiedziło blisko 70 000 klientów! Dla porównania liczba wszystkich mieszkańców Mysłowic wynosi 75 000.
Centrum handlowe zostało uroczyście otwarte w ostatnią środę, 30 listopada z udziałem Prezydenta Mysłowic Edwarda Lasoka, ambasadorki sieci Quick Park, aktorki Katarzyny Zielińskiej oraz przedstawiciela dewelopera i zarządcy obiektu Prezesa Zarządu Real2B Development Jarosława Fijałkowskiego. Quick Park to pierwsze w Mysłowicach nowoczesne centrum handlowe z wielosalowym kinem.
– Cieszy nas wielkie zainteresowanie naszym obiektem. To dowód, że mieszkańcy miasta i okolic czekali na otwarcie Quick Parku. Liczę na jeszcze większe zainteresowanie dziś, w Mikołajki i kolejne przedświąteczne weekendy. – mówi Jarosław Fijałkowski, prezes zarządu Real2B Development.
Pierwszym pięciu dniom po otwarciu Quick Parku towarzyszyła Wielka Loteria na Start! z 5000 nagród do wygrania. Loteria cieszyła się ogromną popularnością, o czym świadczyła długa kolejka po odbiór nagród. Wśród nagród było 1 500 biletów do OH Kina, 2 000 zestawów McDonald’s, 1 000 kart o wartości 50 zł na zakupy w supermarkecie Piotr i Paweł oraz 500 kart Grycan o wartości 25 zł.
 Quick Park to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Mysłowicach o powierzchni najmu 13 160  metrów kwadratowych (wynajęte zostało ponad 90% powierzchni). W obiekcie znajduje się 45 sklepów, punktów usługowych, gastronomicznych oraz pierwsze w mieście wielosalowe kino – OH Kino. Centrum handlowe oferuje również bezpłatny parking na 400 samochodów. Przy centrum handlowym znajduje się jedyna w mieście restauracja McDonald’s.

A to już wiesz?  KAUFLAND dołącza do grona kluczowych partnerów PAYBACK

Lokalizacja
Inwestycja znajduje się u zbiegu głównych arterii komunikacyjnych ul. Katowickiej, która jest częścią krajowej drogi numer 79 łączącej Katowice z Krakowem i ul. Obrzeżnej Północnej, która służy jako obwodnica miasta. Bezpośrednio przy Quick Parku planowane jest przedłużenie trasy szybkiego ruchu – DTŚ. 
W sąsiedztwie Quick Park znajdują się największe dzielnice Mysłowic – Śródmieście, Stare Miasto i Bończyk – zamieszkiwane przez kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców. 

Wynajem
Za koncepcję komercyjną oraz wynajem obiektu odpowiada firma Mallson Polska. 

Projektant
Za koncepcję architektoniczną odpowiada Vide Studio z Krakowa. 

Inwestor
Deweloperem obiektu jest Real2B Development Sp. z o. o., która wraz z inwestorami, którymi są fundusz Retail Parks Fund  FIZAN oraz Retail Development Management Sp. z o. o., realizuje sieć kilkudziesięciu retail parków i centrów handlowych pod nazwą Quick Park na terenie całego kraju. Obiekty te powstają w mniejszych miejscowościach, poniżej 100 tys. mieszkańców. Cechą charakterystyczną lokalizacji obiektów jest usytuowanie bezpośrednio przy głównej arterii komunikacyjnej i przy największych osiedlach mieszkaniowych. Obecnie w przygotowaniach i realizacji są obiekty m. in.: w Sulechowie, Olkuszu, Pułtusku, Kępnie, Turku, Oławie i Konstancinie-Jeziornie.

WWW
http://myslowice.quickpark.pl

Facebook
www.facebook.com/quickparkmyslowice 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
70 000 klientów w pierwszych 5 dni! BIZNES, Handel - Przez pierwsze 5 dni funkcjonowania Quick Park Mysłowice (30.11.-4.12.), w tym w pierwszy weekend centrum handlowe odwiedziło blisko 70 000 klientów! Dla porównania liczba wszystkich mieszkańców Mysłowic wynosi 75 000.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy