Data publikacji: 2016-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Estimo wykonało serię luksusowych opakowań dla PolporyKategoria: BIZNES, HandelEstimo, firma projektująca i ręcznie produkująca opakowania luksusowe, wykonała
Data publikacji: 2017-10-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość marki Well Well – 100% roślinna Pasta z pestkami dyni z brokułamiKategoria: BIZNES, HandelPasta z pestkami dyni z brokułami Well Well to delikatna w sm
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brześć planuje udział w największych targach branżowychKategoria: BIZNES, HandelZakład Produkcji Cukierniczej Brześć w najbliższym czasie weźmie udział w
Data publikacji: 2020-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash ze wzrostem przychodów i zysków w trzecim kwartale 2020 r.Kategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w trzecim kwartale 2020 r. przekroczyły
Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ! Wózek Indigo Carbon Orange 2w1 – lekkość i niezawodność od Pico BabyKategoria: BIZNES, HandelNowy wózek dziecięcy w ofercie marki Indigo to świet
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z ekologicznym certyfikatem BREEAM In-UseKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź, należący do IKEA Centres Polska, został wyróżniony w procesie certy
Data publikacji: 2019-07-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tylko 7% dzieci w wieku szkolnym spożywa zalecaną dzienną dawkę owoców i warzyw!Kategoria: BIZNES, HandelPrzed kilkoma dniami zamilkł ostatni dzwonek kończąc
Obecnie wiele centrów handlowych boryka się z problemem pustostanów, a nowo otwierane obiekty na ogół są wynajęte w ponad 90 proc. Niski wskaźnik siły nabywczej w niektórych regionach i miastach oraz kanibalizacja wielu sklep
Data publikacji: 2020-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Katowicka z nowymi najemcamiKategoria: BIZNES, HandelDo Galerii Katowickiej dołączyli: Tezenis, Many Mornings, Crocs, Semilac, IQOS oraz PANEK Car Sharing
Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią ?Z miłości do Zdrowia?. Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnyc