Data publikacji: 2020-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #wrzućnaluz – Wawel zachęca do tworzenia autorskich kompozycji słodyczyKategoria: BIZNES, HandelKonkurs #wrzućnaluz promuje zakup produktów luzowych marki Waw
Data publikacji: 2019-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promocje w Czarny Piątek – sklepy już liczą przychody, ale również stratyKategoria: BIZNES, HandelCzarny Piątek to okazja do zwiększenia obrotów. Niest
Data publikacji: 2017-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics uruchamia w Rosji magazyn dla Yves RocherKategoria: BIZNES, HandelID Logistics, jeden z europejskich liderów logistyki kontraktowej, umacnia swoją poz
Data publikacji: 2020-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polonijny e-commerce, czyli nawyki zakupowe Polaków za granicąKategoria: BIZNES, HandelJak wyglądają zakupy online dokonywane przez Polaków mieszkających na st
Każdy z nas niemal codziennie robi zakupy. Bez względu na to, czy są one małe w osiedlowym sklepie, czy te większe, dotyczące chociażby zakupu drogiego sprzętu ? ważne, abyśmy pamiętali, że jako klienci mamy nie tylko obowi
Data publikacji: 2019-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agora Bytom poszerza ofertę modowąKategoria: BIZNES, HandelNowy salon z odzieżą damską dołączył do oferty największej galerii handlowej w Bytomiu. W Agorze
Data publikacji: 2017-04-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczejKategoria: BIZNES, HandelHavas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej – Sanyt
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy w Polsce oficjalny sklep marki LEGOKategoria: BIZNES, HandelFirma LEGO w 2021 roku otworzy pierwszy oficjalny sklep LEGO w Polsce.GOTOWI, DO BIEGU, BUDUJE
Data publikacji: 2020-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash podsumowuje pierwszy kwartał 2020 roku: wzrost kluczowych wynikówKategoria: BIZNES, HandelPrzychody Grupy Eurocash w pierwszym kwartale 2020 r. się
Fashion Days, modowy numer 1 w Europie Środkowo-Wschodniej, odnotowuje bardzo dobre wyniki, które są nie tylko odzwierciedleniem ogólnego wzrostu sprzedaży w handlu internetowym, ale także wynikiem długoterminowej strategii rozw