Data publikacji: 2017-04-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Surge Polonia nowym najemcą Wola ParkuKategoria: BIZNES, Handel1 kwietnia w Wola Parku otworzył się sklep marki patriotycznej – Surge Polonia. Salon w Wola Park
Data publikacji: 2020-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsultacje i lekcje pokazowe j. chińskiego onlineKategoria: BIZNES, HandelInstytut Konfucjusza w Krakowie serdecznie zaprasza wszystkich na konsultacje oraz lekcje
Jeden z największych najemców Galerii Dębiec otwiera swój całodobowy klub fitness. Galeria Dębiec w Poznaniu jest pierwszym miejscem w Polsce, w którym szwedzka sieć Fitness24Seven rozpoczyna swoją ekspansje poza kraje skandyn
Warszawa, 02 października 2014 r.: 23 września br. MAKRO Cash & Carry otworzyło Akademię Świeżej Żywności, czyli centrum szkoleniowe skierowane do pracowników stoisk Świeżej i Ultra świeżej Żywności. Projekt obejmie
Data publikacji: 2016-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowa nowość! Sok o smaku jabłka i czarnej porzeczkiKategoria: BIZNES, HandelNowy smak świeżego soku od Marwit!Świeży sok jabłkowy od wielu lat jest przeb
Data publikacji: 2016-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon NEONET w Bartoszycach już 7 kwietniaKategoria: BIZNES, HandelWygodny dojazd, duży parking, sąsiedztwo innych sklepów – to zalety nowej lokalizacji s
Data publikacji: 2020-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ COVID-19 na zmiany zachowań konsumentówKategoria: BIZNES, HandelTak zwany lockdown związany z COVID-19 będzie trwał w Polsce około dwóch miesięcy, pon
Data publikacji: 2015-08-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 zasad skutecznego merchandisinguKategoria: BIZNES, HandelNawet najwyższej jakości produkty potrzebują racjonalnego wsparcia w postaci skutecznego merchandisingu
Agencja interaktywna Ideacto wykonała funkcjonalny oraz graficzny projekt dla sklepu internetowego Ceramiki Paradyż ? wiodącego producenta płytek ceramicznych. W sklepie dostępnych jest ponad 3.000 produktów do zastosowania wewn�
Piękne, ciepłe, wodoodporne, modne. Zrodzone z wiatru od morza. Takie właśnie są kaptury gdyńskiej marki NORTHOOD, która jesienią 2014 roku obchodzi pierwszą rocznicę swojego istnienia.…