Data publikacji: 2015-11-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IMM: Wakacje, szkoła i polityka, na co postawiły sieci handlowe w III kwartale?Kategoria: BIZNES, HandelO czym w letnie miesiące dyskutowali internauci, co kupowa
Data publikacji: 2019-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto w kolejnych dwóch miastach Polski. Na tym jednak nie koniecKategoria: BIZNES, Handel5 grudnia sieć handlowa Netto otworzyła swoje dwa kolejne sklepy – tym
Data publikacji: 2016-10-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O czym decydują dzieci w Polsce?Kategoria: BIZNES, HandelNajmłodsi członkowie rodziny współdecydują już nie tylko o zakupie produktów, realizujących ich oso
Data publikacji: 2014-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Europa będzie stąpać po polskich podłogach?Kategoria: BIZNES, HandelCoraz częściej słyszymy, że świat pokochał nasze rodzime produkty – od statków po ku
Data publikacji: 2020-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wawel po raz kolejny wyróżniony w Raporcie Forum Odpowiedzialnego BiznesuKategoria: BIZNES, Handel16 kwietnia 2020 roku odbyła się premiera Raportu „Odpowiedzi
Data publikacji: 2015-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ shop conceptu na jakość obsługi KlientaKategoria: BIZNES, HandelNie każda firma staje się marką, a nie każdą markę kreuje sam produkt. O sukcesie prz
Data publikacji: 2015-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAJAPRINT – nowe narzędzie budowania markiKategoria: BIZNES, HandelRAJAPRINT jest usługą całkowicie dopasowaną do aktualnych potrzeb przedsiębiorców preferu
Data publikacji: 2015-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Od projektu po serwis. APS SA na targach Automaticon 2015Kategoria: BIZNES, HandelKompleksową ofertę skierowaną do energetyki i przemysłu prezentuje Automatyka P
Prognozy dla branży e-commerce na rok 2015 są bardzo optymistyczne. Aż 48% osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje większe niż w zeszłym roku zakupy on-line – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Ins
Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Zakupy robimy głównie w supermarketach i dyskontach, które znajdują się najbliżej naszego miejsca zamieszkani