Data publikacji: 2015-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przeprowadzka salonu Komputronik w Nowym Mieście LubawskimKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i roz
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Koszyk zakupowy w rękach konsumentekKategoria: BIZNES, HandelW przeważającej części polskich domów decyzje o tym, co znajdzie się na liście potrzebnych produ
Data publikacji: 2017-12-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Jak Polacy kupują zabawki?Kategoria: BIZNES, HandelHipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – to miejsca, gdzie Polacy najczęściej
Data publikacji: 2020-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polonijny e-commerce, czyli nawyki zakupowe Polaków za granicąKategoria: BIZNES, HandelJak wyglądają zakupy online dokonywane przez Polaków mieszkających na st
Data publikacji: 2015-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdobądź kamerę i utrwal wakacyjne wspomnieniaKategoria: BIZNES, HandelZa oknem coraz cieplej. Prace budowlano-remontowe wrą. Na dobre rozpoczął się także okr
Data publikacji: 2020-01-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linia Collection Wawel – słodycze na wyjątkowe okazjeKategoria: BIZNES, HandelLinia Collection Wawel – słodycze na wyjątkowe okazjeKażdy uwielbia
Data publikacji: 2016-08-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe sklepy NEONET na Lubelszczyźnie i ŻywiecczyźnieKategoria: BIZNES, HandelJuż w najbliższy czwartek mieszkańcy Żywca i Tomaszowa Lubelskiego będą mogli d
Data publikacji: 2014-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ABR SESTA wzbogaciła się o nowego specjalistęKategoria: BIZNES, HandelDo zespołu agencji badawczej ABR SESTA dołączył Piotr Szczerbiak i obejmie stanowisko Dy
Data publikacji: 2016-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa lokalizacja salonów NEONET w Kraśniku i MyśliborzuKategoria: BIZNES, Handel18 lutego, przy ul. Niedziałkowskiego 1 w Myśliborzu oraz przy ul. Urzędowskiej
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka