Data publikacji: 2020-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branża ślubna. Ta firma oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon z biżuteriąKategoria: BIZNES, HandelProducent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria
Data publikacji: 2020-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet: zasadzą las we WrocławiuKategoria: BIZNES, Handel6 000 nowych drzew wiosną zasili wrocławskie lasy – to efekt akcji „Zasadź z nami
Data publikacji: 2020-10-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt poszerza współpracę z firmą HaierKategoria: BIZNES, HandelMediaMarkt, jedna z najsilniejszych marek konsumenckich na naszym rynku, poszerza współpra
Data publikacji: 2015-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ shop conceptu na jakość obsługi KlientaKategoria: BIZNES, HandelNie każda firma staje się marką, a nie każdą markę kreuje sam produkt. O sukcesie prz
Data publikacji: 2016-08-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET: sierpniowe otwarcia w centrach handlowychKategoria: BIZNES, HandelLato w pełni, ale NEONET nie zwalnia tempa. 18 sierpnia otwiera sklepy w Radomsku i Mławi
Data publikacji: 2017-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday – jak zwiększyć zyski z zakupowego szaleństwa?Kategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji,
Data publikacji: 2020-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najemcy i galerie handlowe – współpraca i wzajemne wsparcie przynosi efektyKategoria: BIZNES, HandelPandemia mocno przemodelowała branżę retail, a wiele zapla
Informacja prasowaWarszawa, 07.06.2021 r.Maj pod znakiem dobrych nastrojów w małych i średnich sklepach. Wskaźniki NHT na wysokich poziomachBadanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoMajowe badania Nastroju Handl
Data publikacji: 2019-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święta w Placu Unii – czas start!Kategoria: BIZNES, Handel6 grudnia br. w Placu Unii startuje Strefa Świąteczna, a w niej specjalne stoiska z prezentami, choin
Kawior, homar, jaja przepiórcze – to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową i barierę dostępności otwierając klientom drogę do luksusu w przystępnych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona