Data publikacji: 2016-07-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Import z Chin nabiera rozpęduKategoria: BIZNES, HandelW 2014 wartość importu z Chin do Polski wzrosła o ponad 20 proc. w stosunku do roku poprzedniego. W 2015 od
Data publikacji: 2015-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Praca tymczasowa w trakcie świątKategoria: BIZNES, HandelW okresie przedświątecznym pracodawcy poszukują ponad 30 000 pracowników. Dodatkowych rąk do pracy po
Data publikacji: 2016-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Termometry iGrill w ofercie DYNAMIC Centrum GrillaKategoria: BIZNES, HandelDo stałej oferty firmy DYNAMIC Centrum Grilla trafiły cyfrowe termometry do mięsa wiod�
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 171 sklepów sieci Bricomarché w PolsceKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché. Łącznie uruchomiła już 171 sklepów �
Data publikacji: 2015-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Orzeźwiająca nowość od firmy Żywiec ZdrójKategoria: BIZNES, HandelW kwietniu na sklepowych półkach pojawi się nowy produkt. „Żywiec Zdrój gaz z sokiem�
Data publikacji: 2020-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie daj się okraść, ogranicz koszty i przyciągnij klienta!Kategoria: BIZNES, HandelCheckpoint Systems zaprezentował szereg nowych, pionierskich rozwiązań, kt�
?Domowy?, ?tradycyjny?, ?naturalny? ? to wyrazy, które coraz częściej pojawiają się na opakowaniach produktów żywnościowych. Niestety zazwyczaj nie mają one nic wspólnego z rzeczywistością. Podczas robienia zakupów ? nie t
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pralnia 5aSec w Galerii ZaspaKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców części usługowej Galerii Zaspa, gdańskiego centrum handlowego, będącego własnością
Wraz ze wzrostem temperatury warto przygotować się do wzbogacenia oferty handlowej. Dobrze przygotowany letni plan marketingowy może zapewnić sukces nie tylko małym firmom. Pamiętajmy, że klienci na wakacjach nie biorą urlopu o
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług