Data publikacji: 2018-06-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cinema City dołącza do systemu sprzedaży biletów online w naEKRANIE.pl!Kategoria: BIZNES, HandelSerwis naEKRANIE.pl w ostatnich tygodniach wdrożył innowacyjne
Data publikacji: 2020-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5-10-15 powiększa ofertę CH Osowa o nową markęKategoria: BIZNES, HandelW CH Osowa otwarto sklep z odzieżą dla dzieci 5-10-15. Ich oferta skierowana jest do naj
W czwartek, 10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zaprezentowany zostanie nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. Za pomocą nowoczesnych narzędzi muzycznych, klienci zostaną włączeni do zabawy i bę
Data publikacji: 2018-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielka Ucieczka! 38 escape roomów w jednym pakiecie Super PrezentówKategoria: BIZNES, HandelSuper Prezenty wprowadziły do oferty pakiet podarunkowy, który pozwal
Data publikacji: 2017-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Letnie bonobranie w SIGKategoria: BIZNES, HandelDo 30 września klienci SIG za zrobienie zakupów w jednym z oddziałów stacjonarnych lub za pośrednictwem platform
Data publikacji: 2017-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON ZMIENIA STRATEGIĘ KOMUNIKACJIKategoria: BIZNES, HandelMarka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego po
Data publikacji: 2018-07-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zarina wchodzi do Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelWola Park przyciąga zagraniczne marki. Wśród nowych najemców centrum handlowego znalazła się Zarina należ
Data publikacji: 2017-01-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Martes Sport w Quick Park KonstancinKategoria: BIZNES, HandelGaleria handlowa Quick Park w Konstancinie podpisała umowę najmu z czołowym producentem i importerem
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kastor i TapOn rozszerzają współpracęKategoria: BIZNES, HandelKastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn – p
Wygoda i swoboda to najważniejszy wyznacznik modowego stylu Polaków. I choć na ilość ubrań w naszych szafach nie możemy narzekać, to zdecydowanie daleko jest nam do ekstrawaganckich kombinacji. Wolimy ubrać się zwyczajnie i n