Data publikacji: 2018-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MODERN-EXPO PARTNEREM KONGRESU RYNKU FMCGKategoria: BIZNES, HandelJuż 10 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się 11. Kongres Rynku FMCG. To jedno z kluczowych wyd
Carrefour Polska zaprezentował nowe centrum handlowe w Tomaszowie Mazowieckim po przebudowie. Na przestrzeni ostatniego roku obiekt przechodził gruntowną modernizację, która objęła rozbudowę pasażu handlowego, zmianę formatu
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limity osób w sklepach? To niestety często fikcjaKategoria: BIZNES, HandelWiele placówek tylko informuje kupujących o dozwolonej liczbie osób, przerzucając odp
Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C. W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła $560 miliardów, podczas gdy B2C to ?jedynie? $270 miliardów i to
Data publikacji: 2020-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak być skutecznym sprzedawcą w trudnych czasach?Kategoria: BIZNES, HandelTen rok mocno daje się we znaki polskim przedsiębiorcom, zmuszając ich do zastosowania
Data publikacji: 2015-01-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zwierzęce e-commerceKategoria: BIZNES, HandelKrakVet, jeden z liderów branży zoologicznej w Polsce, sfinalizował wejście na rynek hiszpański oraz włoski. Dzi�
Data publikacji: 2020-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RYNEK CHEMII BUDOWLANEJ SŁABNIE WSKUTEK PANDEMIIKategoria: BIZNES, HandelFirma badawcza IBP Research specjalizująca się w analizach rynku chemicznego i materiał�
Data publikacji: 2020-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branża ślubna. Ta firma oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon z biżuteriąKategoria: BIZNES, HandelProducent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria
Data publikacji: 2019-04-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bricomaty – innowacyjna usługa click&collect w BricomarchéKategoria: BIZNES, HandelOd lutego klienci 5 supermarketów budowlanych Bricomarché zlokalizowany
Z perspektywy firmy Groupon to dostępność, bliskość i dobra jakość ofert są tym, co kusi dziś polskiego e-klienta. Te trzy elementy wiążą się z tym, że Polacy należą już do krajów, gdzie e-handel zaczyna rządzić ryn