Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rosną sprzedaż i odwiedzalność we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelTo było dobre, pełne wyzwań półrocze. Tak Wrocław Fashion Outlet podsumow
W dobie Big Data, kiedy możemy zmierzyć każdy ruch użytkownika w serwisie i raportować wszystkie jego aktywności, prawdziwym wyzwaniem staje się tworzenie analiz, będących podstawą podejmowania trafnych decyzji biznesowych
Data publikacji: 2020-12-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na Święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą sercemKategoria: BIZNES, HandelŚwięta to wyjątkowy czas dla nas wszystkich. To właśnie
Data publikacji: 2017-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 lat Okazje.info – jak serwis rozwijał swoje funkcjonowanie?Kategoria: BIZNES, HandelDokładnie 10 lat temu, w listopadzie 2007 roku, na rynku e-commerce zadebi
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szopi i Supermercato24 z nową nazwą EverliKategoria: BIZNES, HandelSzopi i Supermercato24 zmieniają nazwę na EverliSzopi.pl, firma zajmująca się realizacją
Data publikacji: 2019-12-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dynamika rynku produktów dla dzieci przyspieszy w 2019 r.Kategoria: BIZNES, HandelPo słabszym 2018 r. dynamika rynku produktów dla dzieci powinna znowu przyspiesz
Data publikacji: 2017-08-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt Krosno – otwarcie już we wrześniuKategoria: BIZNES, HandelCyfrowe przyjemności na wyciągnięcie rękiZnakomita wiadomość dla wszystkich miłośn
Data publikacji: 2016-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak usprawnić obrót gotówki w punkcie handlowo-usługowym?Kategoria: BIZNES, HandelNadmiar gotówki w kasie i konieczność przerwania obsługi klientów, żeby z
Warszawa, 13 kwietnia 2014 r.: 14 kwietnia rusza ogólnopolski konkurs ?Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie? skierowany do mikro i małych przedsiębiorców. Jego celem jest promocja społecznej odpowiedzialności biznesu wśród polskich
W grudniu wiele e-sklepów generuje przychody, których wartość dorównuje całorocznym obrotom. Teraz może być jeszcze lepiej. Prawie 80 proc. Polaków planuje świąteczne zakupy w sieci1. Jednak firmy, które sprzedają produkty