Data publikacji: 2019-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awans w Dziale Laundry & Home Care Henkel PolskaKategoria: BIZNES, HandelKrzysztof Brabander awansuje na stanowisko Senior Brand Managera odpowiedzialnego za ma
Data publikacji: 2019-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy salon Picky Pica w Polsce w Galerii KrakowskiejKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica.Do
Data publikacji: 2016-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 2000 produktów w nowych niższych cenach – Jula świętuje jubileusz 5-leciaKategoria: BIZNES, HandelCzas na 5. urodziny – pod takim hasłem ruszyła
Z roku na rok popularność felg aluminiowych jest coraz większa. Które są najpopularniejsze i dlaczego? Jak zmieniają się gusta kierowców? Przedstawiamy najczęściej wybierane felgi w roku ubiegłym.…
Data publikacji: 2017-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Jan Niezbędny wyróżniona w badaniu "Ulubiona Marka Polaków/Polek 2017"Kategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny to marka ciesząca się dużym uzna
Data publikacji: 2018-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etyka szansą na zachowanie różnorodnościKategoria: BIZNES, HandelEtyka szansą na zachowanie różnorodności handluEtyczność to nic innego, jak postępowani
Data publikacji: 2020-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski producent mebli odpowiedzialny za aranżacje najdroższych butików!Kategoria: BIZNES, HandelSwoją działalność rozpoczęli kilkanaście lat temu. RC Desig
Data publikacji: 2020-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce w erze post-covid, czyli zwrot ku transformacji cyfrowejKategoria: BIZNES, HandelO nowych technologiach, które jeszcze bardziej zyskają na znaczeniu w e
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell