Data publikacji: 2017-06-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cukier Królewski Przebojem FMCG 2017!Kategoria: BIZNES, HandelDrobny Cukier Królewski zwyciężył w X. edycji plebiscytu Przeboje FMCG 2017 w kategorii „Dodatki
Data publikacji: 2020-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykieta jest wizytówką produktu.Kategoria: BIZNES, HandelEtykieta to pierwszy kontakt produktu z docelowym Klientem i główny czynnik wyboru konsumenckiego.Ety
Dostępność przez całą dobę jest jednym z głównych czynników motywujących internautów do robienia zakupów w sieci, wynika z raportu ?E- commerce w Polsce 2014. Gemius dla e- Commerce Polska?. Co jeszcze ma decydujące znacze
Data publikacji: 2017-09-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paczkomat drugą najbardziej popularną formą dostawyKategoria: BIZNES, HandelWedług raportu Gemiusa e-commerce w Polsce w 2017 roku Paczkomat® InPost jest drugą
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak uniknąć kosztów w handlu związanych z marnowaniem żywności?Kategoria: BIZNES, HandelZatowarowanie placówek handlowych jest wysokie, a sytuacja pandemiczna
Data publikacji: 2019-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa restauracja w Europie Centralnej. Zaserwuje kuchnię orientalnąKategoria: BIZNES, HandelCentrum Handlowe Europa Centralna powiększa ofertę strefy restauracyj
Data publikacji: 2019-12-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann – niemiecki lider branży optycznej otworzył nowy salon w CzęstochowieKategoria: BIZNES, HandelMarka Fielmann 19 grudnia br. otworzyła swój nowy salon
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Żabka otworzyła sklep zasilany w 100% zieloną energiąKategoria: BIZNES, HandelŻabka zaprezentowała, jak może wyglądać przyszłość zastosowania proekologic
Data publikacji: 2016-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowi najemcy Portu ŁódźKategoria: BIZNES, HandelW łódzkim centrum handlowym, należącym do IKEA Centres, pojawiły się nowe popularne marki.W łódzkim cent
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi