Firmy

AB S.A strategicznym dystrybutorem AGD marki Toshiba na rynku CEE 20 października 2021

AB S.A strategicznym dystrybutorem AGD marki Toshiba na rynku CEE 20 października 2021
AB S.A strategicznym dystrybutorem AGD marki Toshiba na rynku CEE 20 października 2021 Grupa Midea – właściciel takich marek jak Toshiba, Midea czy Comfee wzmacnia

AB S.A strategicznym dystrybutorem AGD marki Toshiba na rynku CEE
20 października 2021

Grupa Midea – właściciel takich marek jak Toshiba, Midea czy Comfee wzmacnia swoją pozycję na rynku Europy Środkowo Wschodniej poszerzając ofertę AGD o wiele nowości produktowych. Autoryzowanym partnerem została firma AB S.A – największy dystrybutor technologii w Polsce i jeden z liderów w Europie. Celem synergii liderów produkcji i dystrybucji jest nie tylko poszerzenie oferty produktowej dostępnej na rynku ale również wzmocnienie świadomości wybranych brandów produktowych.
Grupa Midea, jeden z największych na świecie producentów urządzeń dla gospodarstw domowych jest aktywna na polskim rynku od dwóch lat. Spółka AB właśnie została autoryzowanym partnerem do rozwoju m.in. marki Toshiba na rynku AGD w Europie Środkowo Wschodniej. Do oferty polskiego dystrybutora trafiły też kolejne nowe produkty takich marek jak Midea i Comfee.
– Poszerzenie współpracy z Grupą Midea to przede wszystkim potwierdzenie naszej skuteczności, wiedzy i pozycji na rynku dystrybucji w Europie. To dla nas ogromna radość i odpowiedzialność, że tak kluczowy producent powierza nam markę Toshiba – jedną z najcenniejszych w swoim portfolio. Dzięki tej współpracy zwiększamy też atrakcyjność naszej oferty w kategorii AGD i tym samym dajemy naszym resellerom kolejną przewagę rynkową – wyjaśnia Krzysztof Sumara, Business Development Manager w AB S.A.
Grupa Midea dzięki współpracy z polskim dystrybutorem będzie rozwijała w Europie Środkowej swoją ofertę w takich kategoriach jak pralki, chłodziarki, kuchenki mikrofalowe, zmywarki, płyty grzewcze, odkurzacze, roboty sprzątające i małe AGD (SDA).

– W grudniu 2019 roku debiutowaliśmy na polskim rynku z oczyszczaczami powietrza marki Toshiba. Obecnie klienci mogą kupować nasze pralki, lodówki i kuchenki mikrofalowe. Tworząc nasze produkty wychodzimy w przyszłość, aby sprostać wymaganiom naszych klientów i konsumentów. Klienci doceniają to zaangażowanie. Nasze produkty zyskują zaufanie i popularność wśród konsumentów już w ponad 200 krajach. Wierzymy, że współpraca liderów z zakresu produkcji i dystrybucji przyniesie bardzo dużo korzyści klientom nie tylko z Polski, ale też całej Europy Środkowo-Wschodniej – wyjaśnia Magdalena Marciniszyn, Product Marketing Manager Eastern Europe w Grupie Midea.
Nowości od Grupy Midea są już dostępne na platformie e-commerce ABOnline.pl, która cieszy się dużą popularnością wśród resellerów.
Tomasz Jankowski

A to już wiesz?  Rynek automatów paczkowych w Polsce Preferencje konsumentów i perspektywy rozwoju

Grupa AB jako jedyna polska firma znajduje się w gronie 8 największych dystrybutorów IT i dostawców rozwiązań e-commerce w Europie. Jest mocnym nr 1 w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Oferuje najszersze na rynku portfolio produktów, w tym największych światowych producentów nowoczesnych technologii jak Apple, Microsoft, HP Inc., Hewlett Packard Enterprise (HPE), Lenovo, Samsung czy Dell – do ponad 16 tys. partnerów handlowych. Jest wiodącym dostawcą usług chmurowych (cloud) oraz wartości dodanej w dystrybucji (VAD). Rozwija także dystrybucję AGD/RTV i zabawek, należąc już do wiodących dystrybutorów
w tym zakresie w Polsce. Spółkę cechują najlepsze zaplecze logistyczne
i najlepsza efektywność biznesowa w branży.
W roku finansowym 2020/2021 Grupa AB zanotowała ponad 13 mld zł przychodów ze sprzedaży (+28% rdr), generując 182 mln zł wyniku EBITDA (+64% rdr) i 123 mln zł zysku netto (+86% rdr).

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy