Data publikacji: 2015-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TapOn buduje lojalność klientów Vipera CosmeticsKategoria: BIZNES, HandelTapOn, system do budowania i zarządzania relacjami z klientem, nawiązał współpracę
Do grona najemców poznańskiej Galerii Dębiec dołączył salon optyczny Doktor Marchewka. Lokal, który zajmie powierzchnię 50 mkw., będzie pierwszym w Poznaniu punktem tej sieci. …
Data publikacji: 2014-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KiK obiera nowy kierunek – pierwszy sklep na Pomorzu już otwarty!Kategoria: BIZNES, HandelPlany właścicieli sieci KiK dotyczące rozwoju brandu coraz śmielej z
Data publikacji: 2014-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kamuflaże Andropolu na targach przemysłu obronnegoKategoria: BIZNES, HandelMaskujące ubranie zimowe i innowacyjne tkaniny mundurowe prezentuje na XXII Międzynaro
Data publikacji: 2017-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PEPCO powraca do Galerii ZaspaKategoria: BIZNES, HandelPortfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzc
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy we wzornictwie sklepowym 2019Kategoria: BIZNES, HandelMagazyn Design&Build Review opisał 5 trendów we wzornictwie branży retail, które mają zyskiwa�
Data publikacji: 2020-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź: 100% otwartych najemcówKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź po okresie kwarantanny ruszył pełną parą. W łódzkim centrum handlowym otwartych jes
Data publikacji: 2017-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blue City, czyli najbardziej rodzinne centrum handlowe w WarszawieKategoria: BIZNES, HandelCentrum Handlowe Blue City to miejsce o wyjątkowym charakterze. Wśród w
Data publikacji: 2014-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dachser umacnia swoją pozycję na niemieckim rynku usług logistycznychKategoria: BIZNES, HandelWedług ostatniego raportu "Top 100 w transporcie i logistyce �
Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią ?Z miłości do Zdrowia?. Poza rozszerzeniem oferty produktów bezglutenowych, ekologicznych, lokalnyc