Data publikacji: 2020-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GRUPA MUSZKIETERÓW WYPRACOWAŁA BLISKO 8 MLD ZŁOTYCH OBROTÓW W POLSCE W 2019 ROKUKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów zakończyła 2019 roku wysokimi obro
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketingowy OSKAR trafił do ŻabkiKategoria: BIZNES, HandelŻabka Polska otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix Effie Awards 2020 za kampanię „Żabka – m
Data publikacji: 2020-12-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź z nową markąKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Portu Łódź dołączył kolejny salon jubilerski. Ofertę Centrum uzupełniła rdzennie łó
Data publikacji: 2014-03-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowości Andropolu na EuroGastro 2014Kategoria: BIZNES, HandelOd sypialni, po łazienkę – kompleksową ofertę dla branży hotelowej i restauracyjnej prezentuje A
Data publikacji: 2020-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie otworzyli nowe Bricomarché. W planach na ten rok kolejneKategoria: BIZNES, HandelBricomarché rozwija się dynamicznie – 5 sierpnia br. w Środzie
Data publikacji: 2019-11-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday – okazja na dobry zarobek, ale i ryzyko dużych stratKategoria: BIZNES, HandelMiłośnicy zakupów na całym świecie szykują się na zakupowe �
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szopi i Supermercato24 z nową nazwą EverliKategoria: BIZNES, HandelSzopi i Supermercato24 zmieniają nazwę na EverliSzopi.pl, firma zajmująca się realizacją
Data publikacji: 2018-09-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połowa kupujących online na świecie robi zakupy za granicąKategoria: BIZNES, HandelPrawie 55 proc. przebadanych e-konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że r
Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C. W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła $560 miliardów, podczas gdy B2C to ?jedynie? $270 miliardów i to
Data publikacji: 2014-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieci handlowe zmieniają strategię i coraz ostrzej walczą o konsumentów!Kategoria: BIZNES, HandelSieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując ko