Data publikacji: 2017-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ! Wózek Indigo Carbon Orange 2w1 – lekkość i niezawodność od Pico BabyKategoria: BIZNES, HandelNowy wózek dziecięcy w ofercie marki Indigo to świet
Data publikacji: 2015-05-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa nowe salony Hobby4Men.com w WarszawieKategoria: BIZNES, HandelNa początku maja otwarto w Warszawie dwa nowe salony firmowe sieci Hobby4Men.com. Punkty należąc
Data publikacji: 2015-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pracownicy Netto: w naszej firmie panuje dobra atmosferaKategoria: BIZNES, HandelNetto rokrocznie sprawdza poziom zadowolenia swoich pracowników z atmosfery, jaka p
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci Tesco wspierają potrzebujących przed ŚwiętamiKategoria: BIZNES, HandelTegoroczne Święta w Tesco poprzedzi specjalna zbiórka żywności. To pomoc dla o
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szopi i Supermercato24 z nową nazwą EverliKategoria: BIZNES, HandelSzopi i Supermercato24 zmieniają nazwę na EverliSzopi.pl, firma zajmująca się realizacją
Data publikacji: 2016-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Estimo wykonało serię luksusowych opakowań dla PolporyKategoria: BIZNES, HandelEstimo, firma projektująca i ręcznie produkująca opakowania luksusowe, wykonała
Data publikacji: 2018-11-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwsze w Europie Centrum Kariery McCormick otwiera się w Łodzi!Kategoria: BIZNES, HandelMcCormick – światowy lider w kategorii przypraw i produktów smakowych
Data publikacji: 2020-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Światowy Dzień Konsumenta pod znakiem handlu onlineKategoria: BIZNES, Handel• W 2020 roku wartość polskiego rynku handlu online ma wzrosnąć o 16,1 procent, o
Data publikacji: 2015-09-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Beacony w Porcie ŁódźKategoria: BIZNES, HandelW Porcie Łódź pojawiły się kolejne nowe udogodnienia dla Klientów. W pięćdziesięciu punktach Centrum zlokal
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon