Data publikacji: 2015-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Geomarketing Forum: jak sprawić, by klienci odwiedzali nas częściej?Kategoria: BIZNES, HandelKtóra placówka handlowa nie chciałaby mieć więcej klientów? Kt�
Data publikacji: 2014-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KiK obiera nowy kierunek – pierwszy sklep na Pomorzu już otwarty!Kategoria: BIZNES, HandelPlany właścicieli sieci KiK dotyczące rozwoju brandu coraz śmielej z
Data publikacji: 2019-01-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie firmy na największych targach zabawek w HongkonguKategoria: BIZNES, HandelProducenci gier i zabawek rozpoczynają rok od udziału w targach „Toys&Gam
Data publikacji: 2017-10-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna telesprzedaż tkwi w sile zespołuKategoria: BIZNES, HandelDziś wielu potencjalnych klientów nie chce już rozmawiać z telemarketerami. Skuteczna sprzed
Data publikacji: 2020-07-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szopi i Supermercato24 z nową nazwą EverliKategoria: BIZNES, HandelSzopi i Supermercato24 zmieniają nazwę na EverliSzopi.pl, firma zajmująca się realizacją
Data publikacji: 2017-10-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10. urodziny Wyjątkowego Prezentu: firma stawia na nowe koncepty sprzedażoweKategoria: BIZNES, HandelWyjątkowy Prezent – pierwsza i największa w Polsce fir
Data publikacji: 2016-01-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany na Komputronik.pl – nowe kategorie produktoweKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszer
Data publikacji: 2016-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kastor i TapOn rozszerzają współpracęKategoria: BIZNES, HandelKastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn – p
Data publikacji: 2020-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet z certyfikatem „Safer Shopping”Kategoria: BIZNES, HandelWrocław Fashion Outlet otrzymał certyfikat „Safer Shopping” Bureau Veritas
Data publikacji: 2020-07-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PSH Lewiatan stawia na rozwój marki własnejKategoria: BIZNES, HandelRozwój portfolio marki własnej to jeden z priorytetów strategii rozwoju Polskiej Sieci Handl