Data publikacji: 2019-04-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KROSNO ogłasza zwycięzców konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERSKategoria: BIZNES, HandelKrosno rozstrzygnęło I edycję konkursu KROSNO YOUNG D’SIGNERS i przyznał
Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysi
Data publikacji: 2018-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Codzienne innowacje od Jana NiezbędnegoKategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny wprowadza na rynek kolejne innowacyjne rozwiązanie. Tym razem jest to folia z papier
Choć w sieci kupuje coraz więcej Polaków, to rodzimy rynek e-commerce nie staje się przez to ani łatwiejszy, ani spokojniejszy. Za sprawą coraz większej konkurencji, e-sklepy muszą sprostać nowym wyzwaniom.…
Data publikacji: 2017-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fakty i mity o zakupach onlineKategoria: BIZNES, HandelFakty i mity o zakupach online – czyli poradnik smart shopperaCzy wyróżnienia przyznawane przez rank
Data publikacji: 2015-09-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarcie największego salonu agencyjnego KomputronikKategoria: BIZNES, HandelJuż 12 września w Białymstoku odbędzie się otwarcie największego agencyjnego salo
Data publikacji: 2019-07-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PONAD 3,72 MILIARDA ZŁOTYCH OBROTÓW GRUPY MUSZKIETERÓW PO 1 POŁ. 2019 ROKUKategoria: BIZNES, HandelPierwsze sześć miesięcy 2019 roku Grupa Muszkieterów zako�
Data publikacji: 2017-07-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: OEX na pierwszej globalnej konferencji WCA dedykowanej logistyce e-commerceKategoria: BIZNES, HandelNa początku lipca 2017 roku w Miami odbyło się pierwsze spotka
Data publikacji: 2020-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu małych lokalnych sklepówKategoria: BIZNES, Handel10 tysięcy przyłbic ochronnych dla personelu lokalnych sklepów t
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami