Data publikacji: 2020-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KappAhl otworzy się w Libero. Będzie to jedyny sklep marki w KatowicachKategoria: BIZNES, HandelNa początku kwietnia znana szwedzka marka powróci na handlową ma
Data publikacji: 2020-05-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Robert Rękas Prezesem Lewiatan Holding S.A.Kategoria: BIZNES, HandelRobert Rękas objął stanowisko Prezesa PSH Lewiatan, największej polskiej sieci franczyzowej
Data publikacji: 2020-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek produktów marek własnych czeka spowolnienieKategoria: BIZNES, HandelW 2019 r. wartość rynku handlu detalicznego produktami marek własnych w Polsce wzrośn
Data publikacji: 2019-10-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sprzedano już 2 miliony foteli biurowych Plus marki KinnarpsKategoria: BIZNES, HandelMożna znaleźć je w biurach, na wieży kontroli lotów, w laboratoriach badaw
Data publikacji: 2019-07-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Herosi mają więcej czasu na zgłoszenie swoich projektówKategoria: BIZNES, HandelW odpowiedzi na prośby przedsiębiorców zainteresowanych konkursem „Herosi In
Data publikacji: 2016-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski e-konsument – dojrzały użytkownik sklepów onlineKategoria: BIZNES, HandelPolacy coraz chętniej kupują przez internet i nie trzeba już nikogo o tym prz
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz
Data publikacji: 2015-01-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Criteo prezentuje perspektywy dla eCommerce na 2015 rokKategoria: BIZNES, HandelWiększy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i format
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Top Secret otworzył flagowy sklep w Galerii MłocinyKategoria: BIZNES, Handel23 sierpnia br. marka Top Secret uruchomiła flagowy salon w Galerii Młociny. Jest to
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell