Data publikacji: 2017-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jula uruchamia program lojalnościowy dla firmKategoria: BIZNES, Handel15 listopada br. rusza nowy program JulaPro kierowany do odbiorców biznesowych. To kolejny kr
Data publikacji: 2018-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etyka szansą na zachowanie różnorodnościKategoria: BIZNES, HandelEtyka szansą na zachowanie różnorodności handluEtyczność to nic innego, jak postępowani
Data publikacji: 2020-08-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lewiatan promuje lokalność i polskie produktyKategoria: BIZNES, HandelLewiatan rusza z kampanią „Wybieram lokalne”. Największa w Polsce sieć franczyzowa chc
Data publikacji: 2019-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eye Boutique Nail Bar – nowy najemca w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelZ początkiem sierpnia, do grona najemców Placu Unii dołączył Eye Boutique Nail Bar.
Nowa oferta reklamowa serwisu allegro.pl obejmie przestrzeń dotąd zarezerwowaną dla autopromocji. Początkowo będzie dostępna dla dużych i znanych marek, a następnie dla wszystkich partnerów serwisu.…
Modernizacja CH Morena to jedna z największych inwestycji prowadzonych przez Carrefour w Polsce. Do najważniejszych zmian realizowanych obecnie w galerii, należy kompleksowa przebudowa wnętrza obiektu, remodeling hipermarketu Carre
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10-lecie sieci „LodyBonano”Kategoria: BIZNES, HandelW prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyj
Data publikacji: 2016-01-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dropshipping na rynku akcesoriów GSMKategoria: BIZNES, HandelDropshipping jest bardzo efektywnym i nowoczesnym sposobem sprzedaży przez internet, który polega na
Data publikacji: 2019-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BOSS Outlet już otwarty we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelPierwszy Outlet BOSS w Polsce Zachodniej: BOSS Outlet działa od 6 grudnia we Wrocław Fa
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi