Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rosną sprzedaż i odwiedzalność we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelTo było dobre, pełne wyzwań półrocze. Tak Wrocław Fashion Outlet podsumow
Data publikacji: 2019-09-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek dystrybucji materiałów budowlanych wart 50 mld zł!Kategoria: BIZNES, HandelW 2018 – kolejnym roku wzrostów rynek dystrybucji materiałów budowlanych
Data publikacji: 2019-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Społem” WSS Śródmieście świętuje swoje 150-lecie i pokazuje plany na przyszłośćKategoria: BIZNES, Handel„Społem” znaczy razem. Hasło przyświecaj
Data publikacji: 2014-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Madro: Duży wybór tanich strojów kąpielowychKategoria: BIZNES, HandelMadro: Duży wybór tanich strojów kąpielowychSezon letni w pełni. A od połowy tygodni
Informacja prasowaWarszawa, 06.04.2021 r.Nastroje w handlu nieco gorsze niż przed miesiącem. Wskaźnik koniunktury wśród tradycyjnych detalistów spadł w marcu o 3,1 pkt.Badanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjneg
Data publikacji: 2017-05-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: System Hybris. Unikalne rozwiązanie e-commerce dla największych firmKategoria: BIZNES, HandelZ systemu Hybris korzystają najwięksi: Coca-Cola, Nespresso, Nikon,
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FlexLink Systems Polska strategicznie w SEGRO Logistics Park Poznań, KomornikiKategoria: BIZNES, HandelFirma SEGRO, wiodący właściciel, zarządca i deweloper now
Data publikacji: 2018-06-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Codzienne innowacje od Jana NiezbędnegoKategoria: BIZNES, HandelJan Niezbędny wprowadza na rynek kolejne innowacyjne rozwiązanie. Tym razem jest to folia z papier
Aktywność i regeneracja – to tytuł najnowszej akcji promocyjnej Rossmanna skierowanej do osób uprawiających sport. W ofercie znalazło się 70 produktów, które klienci mogą nabyć w korzystnych cenach. Z tej okazji przygo
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi