Data publikacji: 2016-01-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zimowa nowość! Sok o smaku jabłka i czarnej porzeczkiKategoria: BIZNES, HandelNowy smak świeżego soku od Marwit!Świeży sok jabłkowy od wielu lat jest przeb
Data publikacji: 2014-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Taurus oficjalnym przedstawicielem BMC w PolsceKategoria: BIZNES, HandelPolska firma Taurus została oficjalnym przedstawicielem Bicycle Manufacturing Company (BMC)
Data publikacji: 2015-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przeprowadzka warszawskiego salonu Komputronik MegastoreKategoria: BIZNES, HandelPo ponad dwóch latach działalności Megastore, nowoczesny salon ekspozycyjny sieci
Blisko 300 młodych kucharzy, 100 kg warzyw, 80 kg owoców, ponad 140 kg mięsa i aż 280 kg ryb, a do tego 100 litrów oleju. Tak w liczbach podsumować można pięć edycji konkursu ?Zgotuj Sobie Sukces?. Całość okraszona kwotą b
Data publikacji: 2015-10-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Quiosque – nowy najemca Portu ŁódźKategoria: BIZNES, HandelMarka Quiosque poszerzy ofertę modową centrum handlowego Port Łódź. Otwarcie salonu zaplanowane
Warszawa, 16 lipca r.: 16 lipca odbyło się re-otwarcie pierwszej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. Jej rezultatem jest przeniesienie do kaliskiej hali magazynu sklepu internetowego MAKRO Biuro Online. Celem remodelin
Data publikacji: 2014-08-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykiety na produktach mają znaczenie!Kategoria: BIZNES, HandelKlienci z reguły szybko wybierają produkt, nie zwracając uwagi na jego etykietę i zawarte tam inf
Data publikacji: 2017-04-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandora nowym najemcą Wola ParkuKategoria: BIZNES, Handel5 kwietnia w Wola Parku otworzył się nowy salon jubilerski. Pandora to pierwszy sklep w Centrum z biżute
Data publikacji: 2020-09-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w BricomarchéKategoria: BIZNES, HandelSieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach p
Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C. W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła $560 miliardów, podczas gdy B2C to ?jedynie? $270 miliardów i to