Data publikacji: 2020-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Claro – nowy fotel biurowy w ofercie Kinnarps – genialny w swojej prostocieKategoria: BIZNES, HandelNależąca do grupy Kinnarps marka Drabert, znana z d
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon NEONET w ChojnowieKategoria: BIZNES, HandelNEONET kontynuuje przyjętą strategię rozwoju i otwiera nowy salon w Chojnowie. Wielkie Otwarcie będzie mia�
Data publikacji: 2018-06-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość marki Well Well – VEGE BURGERY Z SOCZEWICY – bogactwo smaku i aromatuKategoria: BIZNES, HandelVEGE BURGERY Z SOCZEWICY marki Well Well powstają wyłąc
Data publikacji: 2019-11-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklep przyszłości czyli jaki? Klienci chcą kupować szybko i wygodnie, tak jak wKategoria: BIZNES, HandelTradycyjny handel stoi w obliczu zmian, które mają pom�
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A może to nie komercjalizacja, tylko my sami mamy problem z oka
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rusza świąteczna akcja charytatywna WroclaviiKategoria: BIZNES, HandelZ okazji zbliżających się świąt Wroclavia nawiązała współpracę z warsztatem renowac
Data publikacji: 2014-08-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykiety nie będą już wprowadzały w błąd. Nadchodzą spore zmiany!Kategoria: BIZNES, HandelRozporządzenie Unii Europejskiej 1169/2011 wchodzi za kilka miesię
Data publikacji: 2017-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ!!! Wózek Indigo Isabel Marine 2w1Kategoria: BIZNES, HandelINDIGO to marka wózków dziecięcych, powstała z pasji oraz wyjątkowego zrozumienia mobilnych
Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Po Covid-19 czeka nas wirus oczekiwaniaKategoria: BIZNES, Handel60 proc. Polaków boi się znacznego pogorszenia sytuacji materialnej. 80 proc. twierdzi, że już wp
Ponad 10 ton produktów o wartości 200 tysięcy złotych ? taką darowiznę Rossmann przekaże łódzkim organizacjom. W czwartek (04.09.2014) firma rozpoczęła akcję przekazywania produktów instytucjom z Łodzi o różnym profilu