Data publikacji: 2018-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gumy do żucia zyskują na popularnościKategoria: BIZNES, HandelŚwiatowy rynek produktów impulsowych cały czas dynamicznie się rozwija. Wg badań GFK aż 98% Po
Data publikacji: 2017-04-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NeoNail Professional z ofertą w Porcie ŁódźKategoria: BIZNES, HandelWiodąca międzynarodowa marka z profesjonalnymi produktami do stylizacji i pielęgnacji pazn
Data publikacji: 2015-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobra ekspozycja towarów kluczem do sukcesu sklepuKategoria: BIZNES, HandelOdpowiednia ekspozycja towaru może wpłynąć zarówno na wyniki sprzedaży jak i na kom
Data publikacji: 2019-10-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny kwartał z bardzo dobrymi wynikami Grupy POLOmarketKategoria: BIZNES, HandelGrupa POLOmarket po bardzo dobrym drugim kwartale ze sprzedażą LFL ponad 10%, w
Data publikacji: 2019-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sendit świętuje 7 urodzinyKategoria: BIZNES, HandelFirma Sendit, największy w Polsce broker usług kurierskich, kończy 7 rok działalności z 19 000 000 zrealizo
Data publikacji: 2020-04-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zakupy w czasach pandemii. Jak bezpiecznie zaopatrzyć się w niezbędne produkty?Kategoria: BIZNES, HandelPandemia COVID-19 doprowadziła do znacznych ograniczeń w
Data publikacji: 2020-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Błyskawiczne odświeżenieKategoria: BIZNES, HandelBłyskawiczne odświeżeniePewność siebie to cecha, która ma duży wpływ na nasze życie, zarówno osobiste
Data publikacji: 2020-12-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5-krotne przyspieszenie pakowania – to możliwe!Kategoria: BIZNES, HandelOśrodek badawczy PMR Market Experts przewiduje, że rynek e-commerce w 2020 roku w Po
Obecnie wiele centrów handlowych boryka się z problemem pustostanów, a nowo otwierane obiekty na ogół są wynajęte w ponad 90 proc. Niski wskaźnik siły nabywczej w niektórych regionach i miastach oraz kanibalizacja wielu sklep
Data publikacji: 2018-09-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ARC Rynek i Opinia: Które formy promocji zyskują a które tracą?Kategoria: BIZNES, HandelNajpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usług