Data publikacji: 2017-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MAX Premium Burgers z godłem Konsumencki Lider Jakości – Debiut Roku 2017Kategoria: BIZNES, HandelSieć restauracji MAX Premium Burgers, która we wrześniu zade
Tym razem produkcja została wyróżniona podczas Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy Zoom-Art, który w połowie marca odbył się w Katowicach. Kalendarz z pracownicami Rossmanna zajął wysokie 3. miejsce w kategorii k
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurencyjność na rynku salonów optycznych – case studyKategoria: BIZNES, HandelPrzybywa osób z wadami wzroku. Możemy więc spodziewać się, że powstawać
Ecommerce Trends CEE 2014 (23-24 września br) to spotkanie dedykowane firmom z Europy Środkowej i Wschodniej, koncentrujące się na najistotniejszych aspektach handlu internetowego, handlu transgranicznym, mobilnym, nowoczesnych u
Data publikacji: 2019-10-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepachKategoria: BIZNES, HandelWizyta użytkownika korzystającego z wyszukiwarki to 2-3 razy wyższa szansa kon
Ponad 10 ton produktów o wartości 200 tysięcy złotych ? taką darowiznę Rossmann przekaże łódzkim organizacjom. W czwartek (04.09.2014) firma rozpoczęła akcję przekazywania produktów instytucjom z Łodzi o różnym profilu
Data publikacji: 2017-02-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces lidera branży mięsnej – Gzella Net stawia na dalszy rozwójKategoria: BIZNES, HandelGzella Net, największa sieć Delikatesów mięsnych w Polsce, powięk
Data publikacji: 2020-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe sklepy pod szyldem LewiatanaKategoria: BIZNES, HandelOd początku roku PSH Lewiatan uruchomiła blisko 100 nowych placówek handlowych. Sklepy w Brodnicy i Wars
?Nie mów do mnie misiu? to hasło, które pojawiło się na koszulce Michała Żebrowskiego. A koszulkę ? i to z autografem aktora ? może teraz kupić sobie każdy fan. Całkowity dochód ze sprzedaży sześciu wyjątkowych koszulek
? E-commerce nigdy nie wyprze tradycyjnego biznesu, bo wkrótce to e-commerce będzie tradycyjnym biznesem. Chcemy być blisko klientów oferując im cały łańcuch wartości Grupy Poczty Polskiej ? powiedział Janusz Wojtas człone