Data publikacji: 2018-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zabawki wciąż chętnie kupujemy w sklepachKategoria: BIZNES, HandelOkres przedświąteczny to w branży zabawkarskiej prawdziwe żniwa. I choć coraz częściej pr
Data publikacji: 2016-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEGRO: Dynamiczny rozwój e-commerce wymaga rozwiązań „szytych na miarę”Kategoria: BIZNES, HandelKomentarz ekspercki SEGRO na temat znaczenia efektywnych rozw
Data publikacji: 2018-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ekologiczne dostawy rowerowe Pyszne.pl startują we WrocławiuKategoria: BIZNES, HandelWłasna dostawa sposobem na poszerzenie oferty dla klientów serwisu. Wrocław
W mijającym roku siła nabywcza mieszkańców Europy nieznacznie wzrosła…
Data publikacji: 2015-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grodno uruchomiło punkt sprzedaży w SzczecinieKategoria: BIZNES, HandelSpółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświet
Data publikacji: 2019-09-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milenialsi – to oni królują na rynku e-commerceKategoria: BIZNES, HandelTrzy czwarte (75 proc.) milenialsów (osób urodzonych w latach 80-tych i 90-tych) kupuje
Data publikacji: 2020-11-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Angry Birds w Intermarché – nowa akcja lojalnościowa sieciKategoria: BIZNES, Handel„Odlotowa drużyna” z maskotkami Angry Birds to nowa akcja promocyjna siec
Warszawa, 6 marca 2015 r. ? W 2014 roku polskie gospodarstwa domowe przeznaczyły na kategorię jogurtów pitnych 364 mln, co oznacza 4-procentowy spadek w porównaniu do 2013 roku ? wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK.&hel
Data publikacji: 2016-02-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linia WSP Społem GastronomiaKategoria: BIZNES, Handel.Oferta handlowa WSP Społem to nie tylko produkty dla konsumentów indywidualnych. To także bogate portfoli
Data publikacji: 2018-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty marki własnej w koszykach PolakówKategoria: BIZNES, HandelPonad 6 na 10 badanych twierdzi, że kupuje produkty spożywcze marek własnych przy okazji wię