Data publikacji: 2015-03-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RAJAPRINT – nowe narzędzie budowania markiKategoria: BIZNES, HandelRAJAPRINT jest usługą całkowicie dopasowaną do aktualnych potrzeb przedsiębiorców preferu
Data publikacji: 2019-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brazylia otwiera się na Europę – skorzystają polscy przedsiębiorcy e-commerceKategoria: BIZNES, HandelBrazylijski rynek e-commerce jest jednym z największych
Data publikacji: 2017-04-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Surge Polonia nowym najemcą Wola ParkuKategoria: BIZNES, Handel1 kwietnia w Wola Parku otworzył się sklep marki patriotycznej – Surge Polonia. Salon w Wola Park
Data publikacji: 2016-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: System Zarządzania Gotówką innowacją w handluKategoria: BIZNES, HandelZarządzanie środkami pieniężnymi w placówkach handlowych to wymagające zadanie. Z my�
Data publikacji: 2017-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W okresie przedświątecznym sklepy wyślą miliony SMS-ówKategoria: BIZNES, HandelBrytyjskie sklepy wyślą łącznie ponad 40 milionów SMS-ów w trakcie szaloneg
Warszawa, 30 kwietnia 2014 r. ? W kwietniu wartość Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK spadła w stosunku do poprzedniego miesiąca o 3,7 punktu. Obecnie wynosi ona minus 22 punkty.Biorąc pod uwagę poszczególne wskaźniki wcho
Data publikacji: 2014-07-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moda na każdą kieszeń wkracza do Ostrowca – Otwarcie sklepu VIVE ProfitKategoria: BIZNES, HandelJuż 5 lipca o godzinie 9:00 na Osiedlu Pułanki 12 zostanie
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 66. STACJA PALIW Z SZYLDEM INTERMARCHÉ URUCHOMIONA W DZIAŁDOWIEKategoria: BIZNES, HandelSieć supermarketów Intermarché konsekwentnie umacnia swoją pozycję na
Data publikacji: 2020-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób dostawy coraz ważniejszym czynnikiem wyboru sklepu internetowegoKategoria: BIZNES, HandelRozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu d
Data publikacji: 2016-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEGRO: Dynamiczny rozwój e-commerce wymaga rozwiązań „szytych na miarę”Kategoria: BIZNES, HandelKomentarz ekspercki SEGRO na temat znaczenia efektywnych rozw