Data publikacji: 2018-03-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Białostocki Lech na wysokich obrotach. Rusza wielkanocna sprzedażKategoria: BIZNES, HandelPolędwiczka natura”, seria „Dymem wędzone”, ale też tradycyjny �
Data publikacji: 2017-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LPP w Quick Park KępnoKategoria: BIZNES, HandelGaleria handlowa Quick Park w Kępnie podpisała umowę najmu 2 822 m2 powierzchni z polskim koncernem odzieżowym LP
Data publikacji: 2020-05-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Zaspa otwarta od 4 majaKategoria: BIZNES, HandelZgodnie z rozporządzeniem Ministerstwa Rozwoju od 4 maja ponownie czynne będą centra handlowe. Od poniedzi
Data publikacji: 2017-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pociąg do kawy – COSTA COFFEE otwiera dwa nowe lokale w Centrum WarszawyKategoria: BIZNES, HandelCOSTA COFFEE otworzyła dwie nowe kawiarnie w Warszawie.W samym
Data publikacji: 2015-11-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kupują kawę prawie najtaniej w EuropieKategoria: BIZNES, HandelPod względem ceny detalicznej, jaką konsument płaci za kupowaną kawę, Polska zajmuje trz
Data publikacji: 2020-12-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W ofercie Żabki po raz pierwszy filet z karpia i inne tradycyjne potrawyKategoria: BIZNES, HandelSieć Żabka postanowiła zadbać o to, by klienci mogli znaleźć
Data publikacji: 2019-03-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy w Polsce INTERSPORT 2.0 w nowym formacie w Galerii KrakowskiejKategoria: BIZNES, HandelSieć INTERSPORT Polska uruchomiła nową odsłonę sklepu w Galerii
Data publikacji: 2020-09-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lewiatan startuje z aplikacją lojalnościową „Mój Lewiatan”Kategoria: BIZNES, HandelPSH Lewiatan uruchamia własną aplikację mobilną dla swoich klientów.
Spotkania z artystami prezentującymi różne formy sztuki, możliwość zakupu dzieł bez pośredników, a także darmowe warsztaty biżuterii z sutaszu ? Park Handlowy Bielany zaprasza na przedświąteczny Weekend ze Sztuką.…
Niedawno opublikowany został najnowszy raport z badania wykonanego przez TNS Polska na zlecenie serwisu Ceneo.pl. Dostarczyło ono interesujące dane na temat aktywności zakupowej Polskich internautów. Wniosek? Polacy w sieci kupuj�