Data publikacji: 2016-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Stały klient wydaje w e-sklepie do 5 razy więcej niż nowyKategoria: BIZNES, HandelZdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapom
Data publikacji: 2018-02-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska Rada Centrów Handlowych wybiera ITBC CommunicationKategoria: BIZNES, HandelPolska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja skupiająca firm
Data publikacji: 2019-08-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty w I półroczuKategoria: BIZNES, HandelJedyne centrum outletowe Dolnego Śląska podsumowuje I półrocze 2019 roku, kończąc
Zmieniające się oblicze sektora handlowego oraz rosnące oczekiwania klientów zmuszają najemców do przedefiniowania i dostosowania swoich modeli biznesowych do nowych wyzwań. Rozwój nowych technologii, w tym aplikacji mobilnych
Data publikacji: 2016-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lody prawdziwe podbijają TrójmiastoKategoria: BIZNES, HandelMimo zbliżającej się wielkimi krokami zimy, trójmiejska Wytwórnia Lodów Prawdziwych „u Lodziarz
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka KIKO Milano chce podbić polski rynekKategoria: BIZNES, HandelKIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu
Warszawa, 8 maja 2014 r. ? 3 miliardy złotych rocznego obrotu oraz transakcyjność kartami z logo MasterCard i Maestro na poziomie 22,5% ? to warunki uczestnictwa w specjalnym programie dla największych sieci handlowych. Już od 1 l
Data publikacji: 2017-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Handel mądrzeje dzięki technologiiKategoria: BIZNES, HandelW sklepach coraz częściej używane są inteligentne rozwiązania oświetleniowe. Nowe technologie nie
Data publikacji: 2019-10-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny kwartał z bardzo dobrymi wynikami Grupy POLOmarketKategoria: BIZNES, HandelGrupa POLOmarket po bardzo dobrym drugim kwartale ze sprzedażą LFL ponad 10%, w
Data publikacji: 2019-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy kochają domowe (i)RobotyKategoria: BIZNES, HandelJak wynika z badań Instytutu GfK kategoria domowych robotów od lat odnotowuje stałe wzrosty, a dziś odpo