Data publikacji: 2014-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyprawka szkolna 2014/2105 w sieciKategoria: BIZNES, HandelSierpień jest miesiącem, kiedy na szkolne zakupy decyduje się najwięcej osób. Według danych sklepu M
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell
Data publikacji: 2014-01-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łóżko dla prawdziwego kinomaniaka!Kategoria: BIZNES, HandelUlubiony film, popcorn, napój i … pilot do telewizora! Nie tylko w kinie można stworzyć prawdziwą
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak być konkurencyjnym na rynku e-commerceKategoria: BIZNES, HandelOd kilkunastu lat obserwujemy dynamiczny rozwój handlu elektronicznego na świecie, szczególnie
Warszawa, 29 sierpnia 2014 ? Piotr Glinicki obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i będzie odpowiedzialny za budowę Działu Sprzedaży firmy BrandTube.…
Data publikacji: 2017-05-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Paese w portfolio Portu ŁódźKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź zyskał nową markę, oferującą kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji cery i pa
Data publikacji: 2015-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska Grupa Supermarketów chce wprowadzenia kilku progów podatku obrotowego!Kategoria: BIZNES, HandelJedna z największych grup detalicznych w kraju z obrotami po
W czwartek, 10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zaprezentowany zostanie nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. Za pomocą nowoczesnych narzędzi muzycznych, klienci zostaną włączeni do zabawy i bę
Data publikacji: 2019-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Semcore pierwszym polskim partnerem PrestaShopKategoria: BIZNES, HandelE-commerce rozwija się w szaleńczym tempie, co wynika ze stale rosnących potrzeb konsument�
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepomKategoria: BIZNES, HandelWedług ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach