Data publikacji: 2015-04-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Od początku roku w sieci TXM textilmarket przybyło 9 nowych placówekKategoria: BIZNES, HandelW pierwszym kwartale br. spółka zarządzająca siecią odzieżowych
Czyli najdziwniejsze prezenty pod choinką i nie tylkoŚwięta za pasem! Dlatego warto przyjrzeć się wynikom ankiety świątecznej przeprowadzonej na platformie TestMeToo. W tym roku wzięło w niej udział ponad 4 tys. osób z cał
Data publikacji: 2020-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pozłacane etykiety na Twoich produktachKategoria: BIZNES, HandelZłote dodatki od zawsze kojarzone są z luksusem. To dlaczego by nie umieścić odrobiny luksusu na
Data publikacji: 2015-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO wdraża strategię omnichannelKategoria: BIZNES, HandelFirma LANĈERTO była gościem Omnichannel Retailing Forum 2015.Firma LANĈERTO, sieć sklepów z
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chosen By: marka skupiająca odzież i akcesoria największych domów mody – – światKategoria: BIZNES, HandelW czerwcu na polski rynek odzieżowy weszł
Data publikacji: 2017-04-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Reserved w HamburguKategoria: BIZNES, HandelFirma LPP, właściciel marki Reserved, otworzył swój siedemnasty salon w Niemczech. Kolejny sklep flagowy pow
Data publikacji: 2016-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon Komputronik w SzczytnieKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży nowoczesnych technologii, rozwiązań cyfrowych, sprzętu RTV
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurencyjność na rynku salonów optycznych – case studyKategoria: BIZNES, HandelPrzybywa osób z wadami wzroku. Możemy więc spodziewać się, że powstawać
Data publikacji: 2014-05-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tajemnica smaku Vegety zamknięta w kostkachKategoria: BIZNES, HandelVegeta od lat króluje na polskich stołach dbając o wyrazisty smak i aromat potraw. Dzięki ro
Data publikacji: 2019-10-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Różnice pokoleniowe wśród klientów – jak duże znaczenie mają dla sklepów?Kategoria: BIZNES, HandelPoszczególne grupy wiekowe różnią się preferencjami