Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży nowy produkt z gamy ?Jakość z Natury Carrefour?: kurczaka chowanego na wolnym wybiegu bez antybiotyków i karmionego paszą bez GMO. To efekt współpracy Carrefour Polska z wyselekcjonowany
Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fresh Market – największe wydarzenie B2B w Polsce na rynku świeżej żywnościKategoria: BIZNES, Handel3 października 2019 r. w Ożarowie Mazowieckim w Hote
Data publikacji: 2016-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EuroGastro 2016. Praktyczne nowości Andropolu dla branży HoReCa.Kategoria: BIZNES, HandelPościel z nowej tkaniny Fuerta jest głównym elementem hotelowej aranża
Data publikacji: 2015-05-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konsmetal na targach Hubertus ExpoKategoria: BIZNES, HandelW weekend 24-26 kwietnia odbyły się Międzynarodowe Targi Łowiectwa, Strzelectwa i Rekreacji Hubertus E
Data publikacji: 2020-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świętobranie w Galerii Grafitt, czyli niedziele handloweKategoria: BIZNES, HandelŚwiętobranie w Galerii Grafitt, czyli niedziele handloweSezon świątecznych z
Data publikacji: 2019-03-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Motoloteria w Avenidzie, czyli miłośnicy zakupów za kierownicąKategoria: BIZNES, HandelKobiety czy mężczyźni? O tym, kto lepiej radzi sobie za kółkiem będ�
Data publikacji: 2015-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik po raz kolejny doceniony przez konsumentówKategoria: BIZNES, HandelKomputronik kolejny raz został uhonorowany w Polskim Programie Jakości Obsługi, ot
Data publikacji: 2020-06-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Etykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelEtykiety RFID w pojemnikach wielokrotnego użytku w branży spożywcz
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif w Gdyni: bezpieczne zakupy cały czas dostępneKategoria: BIZNES, HandelChoć galerie handlowe funkcjonują w ograniczonym zakresie, w gdyńskim Klifie
Firma Divante oraz home&you zdecydowały się na rozpoczęcie partnerskiej współpracy w modelu success fee (rozliczenie za efekty) w obszarze szeroko pojętych działań e-marketingowych. Oficjalny sklep internetowy marki home&am