Data publikacji: 2016-04-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobiKategoria: BIZNES, HandelMyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientó
Data publikacji: 2019-03-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość! Borówka leśna w żelu BIO od Devaldano – orzeźwiająco kwaskowy, delikatniKategoria: BIZNES, HandelBorówka leśna w żelu BIO to kolejna propozycja m
Data publikacji: 2015-12-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PGS pozytywnie ocenia stanowisko rządu w sprawie podatku od hipermarketówKategoria: BIZNES, HandelPolska Grupa Supermarketów (PGS) pozytywnie ocenia stanowisko rz
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak być konkurencyjnym na rynku e-commerceKategoria: BIZNES, HandelOd kilkunastu lat obserwujemy dynamiczny rozwój handlu elektronicznego na świecie, szczególnie
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: VIVO! Piła: lista czynnych lokaliKategoria: BIZNES, HandelZgodnie z ostatnimi zapowiedziami premiera, 28 listopada placówki handlowe w galeriach zostaną ponownie
Data publikacji: 2020-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fielmann otwiera trzeci butik optyczny w PoznaniuKategoria: BIZNES, Handel19 listopada 2020 roku niemiecki lider rynku optycznego otworzył już 22. salon w Polsce.
Data publikacji: 2015-09-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Burza wokół książek – jak poradzą sobie e-księgarnie?Kategoria: BIZNES, HandelW 2014 roku przeczytanie co najmniej jednej książki w ciągu roku zadekla
Data publikacji: 2015-09-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prawie połowa internautów nie ufa e-sklepomKategoria: BIZNES, HandelWedług ostatniego raportu Gemiusa 46 proc. polskich internautów nie robi zakupów w sklepach
Data publikacji: 2017-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rok ustawy tytoniowej. Czy plany dotyczące rynku e-papierosów zostały spełnione?Kategoria: BIZNES, HandelMinął rok od wprowadzenia w Polsce znowelizowanej tzw.
Data publikacji: 2014-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyciągnąć konsumenta w trzy sekundyKategoria: BIZNES, HandelTrzy sekundy – tylko tyle czasu mają producenci słodyczy i wyrobów cukierniczych na przekonanie