Data publikacji: 2016-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deklaracja ze strony Tesco dotycząca przekazywania żywności potrzebującymKategoria: BIZNES, HandelDo 2020 roku wszystkie sklepy Tesco w Polsce i Europie Środkow
Data publikacji: 2014-07-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dachser w Brazylii, tegorocznej światowej stolicy piłki nożnejKategoria: BIZNES, HandelBrazylia jest dziś miejscem, które obserwuje cały świat. Dachser jest t
Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Zakupy robimy głównie w supermarketach i dyskontach, które znajdują się najbliżej naszego miejsca zamieszkani
Eksport jest najbardziej perspektywicznym kanałem dystrybucji polskiej żywności, niezależnie od kryzysu na Ukrainie. Na rynku krajowym zaś, najszybszego wzrostu sprzedaży w najbliższym czasie należy się spodziewać w sieciach
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Duże sieci handlowe a oczekiwania konsumentaKategoria: BIZNES, HandelDuże sieci handlowe a oczekiwania konsumentaPolscy konsumenci są coraz bardziej świadomi,
Warszawa, 16 lipca r.: 16 lipca odbyło się re-otwarcie pierwszej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. Jej rezultatem jest przeniesienie do kaliskiej hali magazynu sklepu internetowego MAKRO Biuro Online. Celem remodelin
Data publikacji: 2020-03-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niepewna przyszłość handlowcówKategoria: BIZNES, HandelOd lutego 2020 roku zadłużenie branży handlowej wzrosło o 130 mln złotych i wynosi już ponad 2 mld z
Data publikacji: 2016-11-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10 porad dla e-commerce, czyli jak przygotować się do Black Friday?Kategoria: BIZNES, HandelWyprzedaże w Black Friday kojarzą się głównie z tłumami w sklepac
Data publikacji: 2017-11-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Weekend w Tarasach Zamkowych, czyli aż 3 dni wyjątkowych promocji!Kategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się Black Friday – największe na świ
Aż czterech na pięciu polskich respondentów odbiera zjawisko nadmiernej konsumpcji jako zagrożenie dla naszego społeczeństwa. 62% polskich badanych uważa, że obecne modele ekonomiczne się nie sprawdzają, a 73% jest zdania, ż