Data publikacji: 2019-08-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pasaż Grunwaldzki z pierwszym we Wrocławiu Kazar StudioKategoria: BIZNES, HandelW Pasażu Grunwaldzkim otwarto pierwszy we Wrocławiu salon reprezentujący awangar
Data publikacji: 2015-05-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Złote Tarasy ruszyły z nową inwestycjąKategoria: BIZNES, HandelZłote Tarasy rozpoczęły przebudowę kompleksu toalet. W skład przebudowywanego kompleksu wesz�
Data publikacji: 2017-04-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera stożkowego systemu kominowegoKategoria: BIZNES, HandelZa nami kolejna edycja targów ISH. Na największej na świecie imprezie w branży HVAC swoje produkt
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak być konkurencyjnym na rynku e-commerceKategoria: BIZNES, HandelOd kilkunastu lat obserwujemy dynamiczny rozwój handlu elektronicznego na świecie, szczególnie
Agencja interaktywna Ideacto wykonała funkcjonalny oraz graficzny projekt dla sklepu internetowego Ceramiki Paradyż ? wiodącego producenta płytek ceramicznych. W sklepie dostępnych jest ponad 3.000 produktów do zastosowania wewn�
Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fresh Market – największe wydarzenie B2B w Polsce na rynku świeżej żywnościKategoria: BIZNES, Handel3 października 2019 r. w Ożarowie Mazowieckim w Hote
Data publikacji: 2020-04-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Plac Unii wspiera szpitale w WarszawieKategoria: BIZNES, HandelKompleks biurowo-handlowy Plac Unii zaangażowany jest również w kilkutygodniową akcję #property4h
Data publikacji: 2015-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-sklepy: 117 milionów długów i 2/3 niezadowolonych klientówKategoria: BIZNES, HandelSpośród firm, które zajmują się sprzedażą online ponad 2,5 tysiąca t
Data publikacji: 2015-06-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sposób na zainteresowanie marką? Akcje in outKategoria: BIZNES, HandelPróby zaistnienia w świadomości konsumenta, a także zapamiętanie przez niego danej marki
Niedawno opublikowany został najnowszy raport z badania wykonanego przez TNS Polska na zlecenie serwisu Ceneo.pl. Dostarczyło ono interesujące dane na temat aktywności zakupowej Polskich internautów. Wniosek? Polacy w sieci kupuj�