Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: C.H. Robinson rozwija współpracę z TescoKategoria: BIZNES, HandelC.H. Robinson rozwija współpracę z Tesco o centra logistyczne w Gliwicach, Poznaniu i Teresini
Data publikacji: 2017-04-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Giacomo Conti w Europie CentralnejKategoria: BIZNES, HandelGiacomo Conti otworzyło swój kolejny salon w Europie CentralnejWedług informacji przekazanych przez z
Data publikacji: 2018-04-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zbliża się rewolucja w e-commerce. Inteligentni asystenci zmienią rynekKategoria: BIZNES, HandelAktywna obecność na rynku e-commerce to umiejętność ciągłeg
Data publikacji: 2020-05-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie PMR – Wpływ koronawirusa na sektor handlu w PolsceKategoria: BIZNES, Handel52% badanych firm z sektora Retail funkcjonuje aktualnie bez ograniczeń, d
Data publikacji: 2016-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwa nowe otwarcia w sieci sklepów NEONETKategoria: BIZNES, HandelW ostatnim tygodniu kwietnia ogólnopolska sieć sklepów NEONET powiększy się o kolejne salony s
Data publikacji: 2015-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Brześć po raz kolejny na targach ISM w KoloniiKategoria: BIZNES, HandelTrzeci rok z rzędu firma Brześć zaprezentuje swoje wyroby na prestiżowych targach branż
Data publikacji: 2014-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwój sieci VIVE Profit w PolsceKategoria: BIZNES, HandelNawet 20 nowych, wielkopowierzchniowych sklepów z odzieżą używaną VIVE Profit zostanie otwartych do k
Do grona najemców poznańskiej Galerii Dębiec dołączył Blue shadow. Jest to butik z autorskimi kolekcjami projektowanymi przez duet siostrzany Romę i Sarę Barna. Sklep tej marki na zasadzie współpracy franczyzowej otworzy f
Data publikacji: 2017-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PEPCO powraca do Galerii ZaspaKategoria: BIZNES, HandelPortfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzc
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi