Rusza kampania Groupon Local Stars, promująca gwiazdy lokalnego biznesu w europejskich miastach…
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Turniej szachowy ze wsparciem LodziarzyKategoria: BIZNES, HandelWe wtorek 27. grudnia ruszył XXXV Międzynarodowy Memoriał im. Ludwika Zamenhofa – jedyny tego ty
Data publikacji: 2018-10-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe otwarcia w Magnolia ParkKategoria: BIZNES, HandelDo grona najemców Magnolia Park dołączyły właśnie dwie marki: Selectshop, jako pierwszy sklep na Dolnym �
Data publikacji: 2019-05-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet: 4 miesiące wzrostówKategoria: BIZNES, HandelDwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedza
Informacja prasowaWarszawa, 07.05.2021 r.Zdecydowany wzrost pozytywnych nastrojów w handlu tradycyjnymBadanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoKwietniowe wyniki badania Nastroju Handlu Tradycyjnego (NHT) wykazują
Data publikacji: 2017-09-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość Well Well – Pasta z pestkami słonecznika z suszonymi pomidorami i bazyliąKategoria: BIZNES, HandelPasta z pestkami słonecznika z suszonymi pomidora
Data publikacji: 2020-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wrocław Fashion Outlet: zasadzą las we WrocławiuKategoria: BIZNES, Handel6 000 nowych drzew wiosną zasili wrocławskie lasy – to efekt akcji „Zasadź z nami
Data publikacji: 2020-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intermarché z usługą zakupów przez Internet w ETC SwarzędzKategoria: BIZNES, HandelW ETC Swarzędz zakupy spożywcze można zrobić jeszcze wygodniej – urucho
Data publikacji: 2017-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MediaMarkt rozwija sieć sprzedażyKategoria: BIZNES, HandelJesienią otwarcie kolejnej placówki MediaMarkt we WłocławkuJesienią otwarcie kolejnej placówki we
Data publikacji: 2015-03-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wpływ shop conceptu na jakość obsługi KlientaKategoria: BIZNES, HandelNie każda firma staje się marką, a nie każdą markę kreuje sam produkt. O sukcesie prz