Badanie ?Digital Evolution Index? firmy MasterCard i The Fletcher School pokazuje mapę krajów najlepiej przygotowanych na dalszy rozwój e-commerce…
Data publikacji: 2020-08-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty marki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2020”Kategoria: BIZNES, HandelKolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO marki
Agencja interaktywna Ideacto wykonała funkcjonalny oraz graficzny projekt dla sklepu internetowego Ceramiki Paradyż ? wiodącego producenta płytek ceramicznych. W sklepie dostępnych jest ponad 3.000 produktów do zastosowania wewn�
Data publikacji: 2014-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Specjalna oferta na słomkę ptysiową w sklepach DinoKategoria: BIZNES, HandelW środę, 24 września, w sklepach sieci Dino na terenie całej Polski specjalną pro
Data publikacji: 2019-06-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wino Cote White Semi Dry – najczęściej kupowanym winem stołowym półwytrawnymKategoria: BIZNES, HandelOgłoszono wyniki 18. edycji plebiscytu Hit Handlu 2019 o
Data publikacji: 2014-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wojskowa oferta Andropolu na targach w ŁodziKategoria: BIZNES, HandelMundury dla czołgistów, lotników i sił specjalnych prezentuje Andropol podczas II Targów L
Data publikacji: 2017-11-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pyzy z mięsem Jawo – wygoda przyrządzania, wspaniały domowy smak i aromatKategoria: BIZNES, HandelPyzy ziemniaczane z mięsem Jawo przygotowywane są z deli
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lagardère Duty Free z przedłużonym certyfikatem ISO 9001:2015Kategoria: BIZNES, HandelBureau Veritas Certification przedłużyła firmie Lagardère Duty Free cert
Któż nie lubi robić zakupów? Z pewnością nie kobiety. Wychodzą ze sklepów zadowolone, z rękoma pełnymi toreb, mimo że portfel świeci pustkami. Pojawia się jednak pytanie: czy takie zachowanie to zwykła rozrzutność, czy
Data publikacji: 2020-06-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Wino Chefa” – nowy strategiczny projekt JNT Group i Michela MoranaKategoria: BIZNES, HandelJNT Group wprowadza na rynek „Wino Chefa”, czyli nowy strategic