Data publikacji: 2016-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulubione marki dzieci czyli zwycięzcy Kids’ WOW! Awards w Polsce.Kategoria: BIZNES, HandelCo dzieci chciałyby dostać na gwiazdkę? Jakie marki odzieżowe czy za
Divante, Grupa OEX zajęło się obsługą techniczną e-sklepu toya24.pl, oferującego szeroki asortyment narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Podstawowym celem projektu jest zapewnienie bezpieczeństwa i ciągłości działania in
Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Opłaciła się inwestycja w kanał on-lineKategoria: BIZNES, HandelSzybki rozwój e-commerce potwierdza internetowa drogeria oraz dystrybutor artykułów dla dzieci
14 października w Sopocie zostali uhonorowani zwycięzcy pierwszego w Polsce rankingu najszybciej rozwijających się biznesów e-commerce z woj. pomorskiego, kujawsko- pomorskiego i warmińsko-mazurskiego.…
Data publikacji: 2016-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Innowacyjne narzędzia Promotechu na targach w HanowerzeKategoria: BIZNES, HandelNowe urządzenia do ukosowania, cięcia i spawania zaprezentował Promotech podczas
Data publikacji: 2014-06-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEMSTORM monitoruje produkty w wyszukiwarkachKategoria: BIZNES, HandelPolski rynek e-commerce obejmuje ponad 20 tys. sklepów działających w sieci i korzystającyc
Data publikacji: 2018-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Istotna rola technologii RFID we współczesnym handlu detalicznymKategoria: BIZNES, HandelTechnologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę p
Opakowania produktów spożywczych pełnią bardzo wiele funkcji ? gwarantują utrzymanie wysokiej jakości produktu, zabezpieczają go przed zepsuciem, utrzymują smak, a ich dobrze dobrana wielkość sprawia, że nie marnujemy jedzen
Data publikacji: 2019-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Krakowska z pierwszym w Małopolsce salonem Kiehl’sKategoria: BIZNES, HandelPopularna amerykańska marka kosmetyczna Kiehl’s otworzyła pierwszy firmowy
?Nie mów do mnie misiu? to hasło, które pojawiło się na koszulce Michała Żebrowskiego. A koszulkę ? i to z autografem aktora ? może teraz kupić sobie każdy fan. Całkowity dochód ze sprzedaży sześciu wyjątkowych koszulek