Firma Divante oraz home&you zdecydowały się na rozpoczęcie partnerskiej współpracy w modelu success fee (rozliczenie za efekty) w obszarze szeroko pojętych działań e-marketingowych. Oficjalny sklep internetowy marki home&am
Data publikacji: 2017-01-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 10-lecie sieci „LodyBonano”Kategoria: BIZNES, HandelW prawdziwie hollywoodzkim stylu, z symbolicznym, czerwonym dywanem, po którym goście wkraczali na przyj
Data publikacji: 2017-08-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon SMYK po rozbudowie w Wola ParkuKategoria: BIZNES, HandelW Wola Parku po modernizacji otworzył się salon SMYK. Sklep zlokalizowany jest na parterze w okolicac
Data publikacji: 2019-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Porcie Łódź otworzył się KappAhlKategoria: BIZNES, HandelW Porcie Łódź otworzył się KappAhlŁódzkie centrum handlowe wzbogaciło swoje portfolio sekto
Data publikacji: 2019-06-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #ZamiastZaMiasto powraca! Druga odsłona cyklu wakacyjnych spotkań w Placu UniiKategoria: BIZNES, HandelWielkimi krokami zbliża się druga edycja akcji #ZamiastZaM
Data publikacji: 2018-11-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gumy do żucia zyskują na popularnościKategoria: BIZNES, HandelŚwiatowy rynek produktów impulsowych cały czas dynamicznie się rozwija. Wg badań GFK aż 98% Po
Data publikacji: 2020-10-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon O bag we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelPierwszy outletowy salon marki O bag w Polsce Zachodniej otworzył się 12 października we Wroc�
Data publikacji: 2019-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 11 produktów na minutę – polscy sprzedawcy zwiększają eksportKategoria: BIZNES, HandelJak wynika z danych eBay, tylko w ostatnim kwartale 2018 roku, polscy
Warszawa, 19 lutego 2015 r. ? Polski oddział firmy MasterCard ogłasza dwuletni Program Rozwoju Handlu Elektronicznego. W 2015 roku firma przeznaczy 4 mln zł na wsparcie rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw z polskiej branży e-com
Data publikacji: 2020-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tesco zaprasza klientów do świata Disneya – do zebrania kolekcja maskotekKategoria: BIZNES, HandelW najnowszej akcji lojalnościowej przygotowanej przez Tesco, k