Data publikacji: 2017-09-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rosną sprzedaż i odwiedzalność we Wrocław Fashion OutletKategoria: BIZNES, HandelTo było dobre, pełne wyzwań półrocze. Tak Wrocław Fashion Outlet podsumow
Data publikacji: 2016-12-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niemal pół tysiąca porcji lodów w ciągu godziny. Nowa maszyna od Hard – IceKategoria: BIZNES, HandelProducent maszyn do lodów Hard – Ice wprowadził do
Data publikacji: 2020-10-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-book “E-commerce śladami liderów B2B – case studies najlepszych wdrożeń w branKategoria: BIZNES, HandelSpółka e-point SA, udostępniła e-book przeds
Data publikacji: 2020-11-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Syropy sezonowe od marki Herbapol – aromatyczne smaki idealne na jesienno-zimowyKategoria: BIZNES, HandelMarka Herbapol wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentó
Każdy z nas niemal codziennie robi zakupy. Bez względu na to, czy są one małe w osiedlowym sklepie, czy te większe, dotyczące chociażby zakupu drogiego sprzętu ? ważne, abyśmy pamiętali, że jako klienci mamy nie tylko obowi
Data publikacji: 2020-07-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zwiększyć sprzedaż i zyski w sklepach ulokowanych w galeriach handlowych?Kategoria: BIZNES, HandelPandemia spowodowała, że wiele firm swoją działalność
Data publikacji: 2015-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska Grupa Supermarketów chce wprowadzenia kilku progów podatku obrotowego!Kategoria: BIZNES, HandelJedna z największych grup detalicznych w kraju z obrotami po
Data publikacji: 2014-07-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IKEA rozszerza współpracę z Andropol S.A.Kategoria: BIZNES, HandelNie tylko na rynki zagraniczne, ale również do polskich sklepów IKEA trafią tekstylia, produ
Data publikacji: 2014-09-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kamuflaże Andropolu na targach przemysłu obronnegoKategoria: BIZNES, HandelMaskujące ubranie zimowe i innowacyjne tkaniny mundurowe prezentuje na XXII Międzynaro
Wartość Barometru Carrefour ? Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej w kwietniu wyniosła -5,3 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru wzrosło o 1,6 punktu. Po korekci