Data publikacji: 2020-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BRICOMARCHÉ PRZYSPIESZA ROZWÓJ KANAŁU E-COMMERCEKategoria: BIZNES, HandelGrupa Muszkieterów rozwija ofertę udogodnień z zakresu e-commerce dla klientów sieci
Data publikacji: 2019-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida z największym w Polsce salonem MedicineKategoria: BIZNES, HandelW Avenidzie Poznań otwarto po przebudowie salon Medicine. Butik zwiększył powierzchnię z
Data publikacji: 2014-11-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe tkaniny Andropolu na targach w KrakowieKategoria: BIZNES, HandelTkaniny Musso w nowym wydaniu – to jedna z nowości Andropolu, prezentowana na Międzynarodowy
Data publikacji: 2018-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ID Logistics rozpoczyna obsługę sklepu internetowego E. Leclerc we FrancjiKategoria: BIZNES, HandelID Logistics, wiodący dostawca usług logistycznych specjalizuj
Data publikacji: 2018-12-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magiczny czas, czyli grudzień w AvenidzieKategoria: BIZNES, HandelBezpłatne pakowanie prezentów, warsztaty pieczenia pierniczków i wielkie łowy prezentów. Aven
Data publikacji: 2016-10-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Andropol na pierwszych targach Warsaw Gastro Show 2016.Kategoria: BIZNES, HandelSpółka Andropol regularnie uczestniczy w imprezach targowych z branży hotelarsko �
Kiedyś aparat fotograficzny, rower oraz zegarek elektroniczny, dziś smartfon, konsola do gier, tablet lub laptop. Królują gadżety technologiczne, na które rodzina ?komunisty? jest w stanie wydać znacznie więcej niż jeszcze kil
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell
Data publikacji: 2017-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skandynawska sieć sklepów postawiła na Port ŁódźKategoria: BIZNES, HandelŁódzkie centrum handlowe, należące do IKEA Centres Polska, powiększyło portfolio
W czwartek, 10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zaprezentowany zostanie nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. Za pomocą nowoczesnych narzędzi muzycznych, klienci zostaną włączeni do zabawy i bę