Data publikacji: 2019-10-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera raportu: Wygodne wyszukiwarki w e-commerceKategoria: BIZNES, Handel8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-com
Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysi
Data publikacji: 2016-11-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Święto e-zakupów z Kantorem Internetowym Alior BankuKategoria: BIZNES, Handel11 listopada na świecie obchodzone jest święto e-handlu. Przez 24 godziny sklepy i
Data publikacji: 2019-09-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fresh Market – największe wydarzenie B2B w Polsce na rynku świeżej żywnościKategoria: BIZNES, Handel3 października 2019 r. w Ożarowie Mazowieckim w Hote
Centrum Handlowe Morena w Gdańsku, które obecnie przechodzi gruntowną modernizację i rekomercjalizację zyskało kolejnego nowego najemcę. Obok oczekiwanego kina oraz placu zabaw dla dzieci, w nowej galerii zostanie otwarty jeden
Data publikacji: 2017-01-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kredą po tablicy, czyli komunikacja na potykaczuKategoria: BIZNES, Handel"Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą" to hasło z potykaczy i tablic kredowyc
Data publikacji: 2020-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mr. Tom – mocno orzechowy baton w ofercie WawelKategoria: BIZNES, HandelMr. Tom to nowość w ofercie firmy Wawel. Wyróżnia się wysoką zawartością pełnych o
Data publikacji: 2016-05-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małgorzata Zawadewicz nowym managerem dywizji Softlines Agito.plKategoria: BIZNES, HandelFirma Agito.pl, jeden z pionierów biznesu online w Polsce, ma nowego manag
W 2014 roku na rynek trafi ok. 600-650 tys. m kw. powierzchni handlowej wobec 616 tys. m kw. w 2013 roku ? prognozują eksperci z Polskiej Rady Centrów Handlowych. Czy to już rynek nasycony? …
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell