Data publikacji: 2019-04-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bricomaty – innowacyjna usługa click&collect w BricomarchéKategoria: BIZNES, HandelOd lutego klienci 5 supermarketów budowlanych Bricomarché zlokalizowany
Data publikacji: 2019-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gotowali dla dzieciKategoria: BIZNES, HandelW grudniu czwórka lubianych influencerów postanowiła zorganizować akcję, w której gotowali, dzielili się przepisam
Data publikacji: 2017-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Netto: problem marnowania żywności dotyczy całej branży spożywczejKategoria: BIZNES, HandelW Polsce marnuje się 9 milionów ton żywności rocznie . Netto będ
Data publikacji: 2015-06-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona salonu NEONET w RydułtowachKategoria: BIZNES, HandelJuż 11 czerwca NEONET, jedna z największych sieci sprzedaży RTV, AGD i IT zaprezentuje nową od
Data publikacji: 2020-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCIKategoria: BIZNES, HandelDodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w skle
Wraz ze wzrostem temperatury warto przygotować się do wzbogacenia oferty handlowej. Dobrze przygotowany letni plan marketingowy może zapewnić sukces nie tylko małym firmom. Pamiętajmy, że klienci na wakacjach nie biorą urlopu o
Data publikacji: 2020-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TK Maxx wspiera lubelską Fundację COR INFTANTISKategoria: BIZNES, HandelLubelska Fundacja COR INFANTIS otrzymała wsparcie finansowe od Fundacji TK Maxx i Homesens
Data publikacji: 2019-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oświetlenie sklepowe 2018 – technologie, podsumowania, prognozyKategoria: BIZNES, HandelOstatni czas przyniósł wzrost inwestycji w oświetlenie sklepowe. Op
Data publikacji: 2017-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Butik ze schronemKategoria: BIZNES, HandelIstotą towarów luksusowych jest ich ograniczona dostępność, wykluczająca intensywną dystrybucję dóbr. Bentley poka
Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Zakupy robimy głównie w supermarketach i dyskontach, które znajdują się najbliżej naszego miejsca zamieszkani