Data publikacji: 2018-10-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Istotna rola technologii RFID we współczesnym handlu detalicznymKategoria: BIZNES, HandelTechnologia identyfikacji radiowej RFID odgrywa coraz ważniejszą rolę p
Data publikacji: 2015-11-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Majonez Kielecki – supermarką!Kategoria: BIZNES, HandelPonad 15 000 respondentów i 2300 produktów – właśnie dobiegła końca tegoroczna edycja badania k
Data publikacji: 2016-10-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwój polskiego handlu. Co nas czeka w najbliższej przyszłości?Kategoria: BIZNES, HandelObecnie na rozwój rodzimego sektora handlowego wpływa przede wszystkim
Data publikacji: 2018-08-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otwarcie Top Secret w Pasażu Tesco w Zielonej GórzeKategoria: BIZNES, HandelOtwarcie Top Secret w Pasażu Tesco w Zielonej Górze29 sierpnia 2018 r. marka Top Se
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rossmann i Mister Minit nowymi najemcami w Pasażu Tesco w KrakowieKategoria: BIZNES, HandelRossmann i Mister Minit nowymi najemcami w Pasażu Tesco w KrakowieW dr
Data publikacji: 2019-08-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wkracza do sklepówKategoria: BIZNES, HandelReklamy dostosowane do upodobań, czy haseł wypisywanych do wyszukiwarki to tylko niektóre dowody
Informacja prasowa Warszawa, 22 lipca 2021Wartość koszyka maksymalnego sieci handlowych w czerwcuniższa o 13% niż przed rokiem Wskaźnik inflacji w Polsce wciąż utrzymuje się na podwyższonym poziomie. Jednak jak wy
Data publikacji: 2020-12-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Drobne AGD, książki lub ubrania, czyli co najchętniej sprzedajemy po ŚwiętachKategoria: BIZNES, HandelCo jeśli otrzymamy kolejny ekspres do kawy, bądź ksią�
Data publikacji: 2020-10-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 80 proc. Polaków materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupuje onlineKategoria: BIZNES, HandelDekoracje, oświetlenie i farby to najczęściej kupowane
W otwartym społeczeństwie nie ma odwrotu od pełnej przejrzystości. Transparentność pozwala także zbudować zaufanie w relacjach między pacjentem a lekarzem oraz obiektywnie ocenić wartość współpracy między branżą farmac