Data publikacji: 2015-11-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik doradza, jak wybrać gwiazdkowe prezentyKategoria: BIZNES, HandelKomputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiąza�
Data publikacji: 2020-04-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słodycze od Wawelu dla lokalnych szpitaliKategoria: BIZNES, HandelKilka tysięcy paczek ze słodyczami i kolejne tysiące miniczekolad przekazała w ostatnich tygod
Internet roi się od sposobów, rad i recept na zwiększenie sprzedaży. Nim jednak sięgniemy po zaawansowane i innowacyjne metody warto skupić się na podstawowych obszarach organizacji komunikacji i pracy. Sprawność działania i
? Poczta dla e-commerce to obecnie znacznie więcej niż dystrybucja paczek. Tworzymy kompleksową ofertę dla e-sprzedawców, dzięki której nasi klienci nie tylko sprawnie i po dobrej cenie nadadzą przesyłkę ale także mogą sko
Data publikacji: 2020-10-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka KIKO Milano chce podbić polski rynekKategoria: BIZNES, HandelKIKO Milano, włoska marka profesjonalnych kosmetyków, która oferuje nowoczesne linie makijażu
Data publikacji: 2018-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KAUFLAND dołącza do grona kluczowych partnerów PAYBACKKategoria: BIZNES, HandelDo Programu PAYBACK dołącza Kaufland – jedna z największych sieci handlowych w
Data publikacji: 2020-03-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sklepy przyszłości pojawią się szybciej, niż się nam wydajeKategoria: BIZNES, HandelKonsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do internetu
Integracja handlu detalicznego z internetowym, była wątkiem przewodnim Retail Marketing Forum, które odbyło się 10 kwietnia w Warszawie. Marka TEEKANNE postanowiła wziąć udział w wydarzeniu fundując aromatyczne upominki.&hell
Data publikacji: 2017-06-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobroczynność w dobie internetuKategoria: BIZNES, HandelZbiórka środków przez internet to nic nowego. W sieci funkcjonuje dziesiątki stron, za pośrednictwem k
Warszawa, 19 marca 2015 r.: Firma MAKRO Cash & Carry, lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego, rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania.&