Data publikacji: 2016-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowości od Broil King w DYNAMIC Centrum GrillaKategoria: BIZNES, HandelOferta DYNAMIC Centrum Grilla została uzupełniona o nowe akcesoria do grillowania kanadyjsk
Mimo barier prawno-administracyjnych każdego roku wzrasta liczba osób zakładających własny biznes. Wielu Polaków próbuje swoich sił na rynku dzięki różnym formom pomocy dla młodych przedsiębiorców.…
Data publikacji: 2020-04-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Plantwear startuje z nowym serwisem e-commerce Giftbay.plKategoria: BIZNES, HandelPlantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifest
Data publikacji: 2020-11-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie – jak zachowują się polscy konsumenci kupując online?Kategoria: BIZNES, HandelPolscy klienci szacują, że w tym roku 62% ich interakcji z firmami o
Data publikacji: 2020-09-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 25-lecie Lewiatana w PruszkowieKategoria: BIZNES, HandelW ostatnich dniach sierpnia Lewiatan zlokalizowany przy ul. Kopernika 1 w Pruszkowie obchodził swój uroczys
Data publikacji: 2019-11-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łowca traci koszulkę lideraKategoria: BIZNES, HandelW ciągu ostatnich 2 lat, polski konsument diametralnie zmienił motywacje dotyczące swoich decyzji zakupowych
Data publikacji: 2019-10-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Internetowe zakupy kończą 25 latKategoria: BIZNES, Handel• W 1994 roku przeprowadzono pierwszą na świecie bezpieczną transakcję online przy użyciu karty ban
Data publikacji: 2019-08-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Woda Nestlé Pure Life wyróżniona przez konsumentówKategoria: BIZNES, HandelNestlé Pure Life zdobyła nagrodę Premium Brand 2019 w konsumenckim badaniu reputacj
Data publikacji: 2015-06-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TakeTask – pierwsza polska usługa crowdsourcingowa do badań rynkuKategoria: BIZNES, HandelTakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurc
Sprzedaż prasy egzemplarzowej wzrosła w ubiegłym roku w placówkach pocztowych o 11 procent pomimo trendu spadkowego na rynku prasy. Jest to efekt zmiany modelu sprzedaży. W ubiegłym roku Poczta Polska sprzedała kilkadziesiąt mi