Data publikacji: 2020-01-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Język nowej generacjiKategoria: BIZNES, HandelNajstarsi przedstawiciele generacji Pokolenia Z właśnie stają się samodzielnymi konsumentami. Jacy są? Co lubią?
Informacja prasowaWarszawa, 07.06.2021 r.Maj pod znakiem dobrych nastrojów w małych i średnich sklepach. Wskaźniki NHT na wysokich poziomachBadanie danych M/platform dla segmentu handlu tradycyjnegoMajowe badania Nastroju Handl
Data publikacji: 2019-07-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska premiera wyjątkowej szkockiej whisky inwestycyjnejKategoria: BIZNES, HandelMiłośnicy whisky na całym świecie doskonale wiedzą, że najlepsza whisky to t
Operatorzy telefonii komórkowych żyją z klientów, którzy mają niedopasowane oferty. Aby nie być jedną z takich osób, warto postarać się o umowę w pełni odpowiadającą naszym potrzebom.…
Data publikacji: 2016-07-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lekko gazowana Krynka – orzeźwienie w nowym wymiarzeKategoria: BIZNES, HandelWraz z początkiem wakacji w ofercie Krynki, podlaskiego producenta wód i nap
Data publikacji: 2014-03-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KiK otwiera nowe sklepy z konsekwencjąKategoria: BIZNES, HandelPierwszym miastem, które w tym roku zostanie wpisane do portfolio sieci jest Krasnystaw. Sklep w tej
Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Prognozowany spadek wartości rynku DIY w 2020 r. w związku z epidemią COVID-19Kategoria: BIZNES, HandelRok 2019 był kolejnym rokiem z rzędu, w którym wartość
Data publikacji: 2018-08-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Duże sieci handlowe a oczekiwania konsumentaKategoria: BIZNES, HandelDuże sieci handlowe a oczekiwania konsumentaPolscy konsumenci są coraz bardziej świadomi,
Data publikacji: 2020-12-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Moc świątecznych atrakcji w Centrum KoronaKategoria: BIZNES, HandelSkrzynka na listy do Mikołaja, strefa pakowania prezentów i maskotki za zakupy czekają na mie
Kawior, homar, jaja przepiórcze – to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową i barierę dostępności otwierając klientom drogę do luksusu w przystępnych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona